VI från Linköping Del 3!!!!
japp liten butik med världens bästa personal som kan allt och hjälper med allt prova och ge det en chans så får du se... jag kan följa med någon dag om du vill ska kolla ut nya med
japp liten butik med världens bästa personal som kan allt och hjälper med allt prova och ge det en chans så får du se... jag kan följa med någon dag om du vill ska kolla ut nya med
säg bara en dag och tid så löser vi det
hej på er var ett tag sen nu jag skrev-... tänkte kolla om någon här är haj på scrapbooking jag är nybörjare och vill gärna ha insipartion om nogon har bilder, tips eller idéer att dela med sig vore jag evigt tacksam
hej tänkte kolla om det är någon här som behöver mamma kläder har en manchester kjol i stl L ett par jeans i stl 44 och en oanvänd tröja med prislapp kvar på i stl L kan inte passa dessa och tänkte kolla om någon här kan i så fall kan ni inboxa mig jag skänker dessa kläder ingen betalning vill bara bli av med dem
hej hej nu är jag tillbaka i tråden igen haft så mycket att göra i skolan letar förtvivlat efter två böcker till tredje terminen för undersköterska finner dem inte beganade då jag börjar 15juni redan så är det mycket kris...
har yttliggare mamma kläder som jag inte kommer i funderar på att sälja dessa då de är extremt fina kostymbyxor och liknande... men får se kan lägga ut en annanos här på fl annons sida
det är hemsjuvård och lindrande vård som jag söker...
ja då annars är allt kanon ska på ul på måndag igen,....
ja är i veck 12-13 nu så det känns kul men måste köpa mysbyxor snart.
vad är RUL och hur får man det jag vill oxå ta reda på vad vi får
vet någon om vart man kan få tag i tröja/linne som det står bebis på nere på magen som töjer sig?? letat som en galning efrter sådan