Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Så himla praktiskt med en medelemstråd också! Nu kan man ju själv editera sin rad om man vill lägga till eller dra ifrån något. =D

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Mandarin skrev 2009-02-27 06:27:06 följande:
    Apipoulai skrev 2009-02-26 22:58:32 följande: Ja, dra bort en sambo eller lägga till ett barn eller så.... Ha ha ha ha förlåt men det så så kul ut
    Exakt! :D hahaha
  • Apipoulai
    Skorpan08 skrev 2009-02-27 14:32:55 följande:
    Vad lurigt. Jag skulle inboxa dig och såg till min förvåning att det fanns en "skorpan08" och en "skorpan 08". Hoppas jag skickade till rätt. :)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 22:33:53 följande:
    Vincent hjälper mamma o damma, duktig pojke Vincent premiärsitter i sin nya supertuffa vagn Vincents nya vagnVincent äter pannkaka med banan o mangopurè på självAlla bilder är klickbara..
    Mangopuré :D (på barnmatsburk, för jag har inte hittat nån annan konserv), det brukar jag använda i mina mangosmoothies. Mums mums mums!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-03-01 19:47:58 följande:
    Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom
    Fin mage! :)
    Smörjer du in den med något nu när huden töjer sig så mycket?
  • Apipoulai

Jaha ja, så nu kom den nya designen. Bara att vänja sig antar jag. Men vid första anblick så tilltalar den inte mig heller. :(
    Fyrkantigt var bara förnamnet.

Varför ska alla ta efter Lunarstorm? Är det möjligen så att den koncernen köpt Familjeliv.se också? Samma fyrkantinghet här, som på lunarstorm och bilddagboken. Men de två senare har man ju mer eller mindre slutat använda... skulle inte förvåna mig om denna sida går samma öde tillmötes. :/

• Apipoulai
    LittleMee skrev 2009-03-02 14:58:53 följande:
    Hej hej. Är det bara hos mig den nya versionen är jätte seg?
    Nej.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-02 16:22:36 följande:
    Jag hänger gärna med ut å fikar någon gång...
    Jag måste nästan också visa min nuna för er. Har jag sagt sedan jag kom in i tråden... *dåligt samvete*
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-03-03 19:25:55 följande:
    Hitta detta:"Enkelt kan ärftlighetslängden beräknas som:(Fars längd+mors längd)/2Om pappan är 180 cm lång och mamman 170 cm blir ärftlighetslängden (180 + 170)/2 = 175 cm. Är barnet pojke lägger man till 6,5 cm för att få den förväntade medelföräldralängden, är barnet flicka dras 6,5 cm ifrån."Men tror inte det stämmer så bra, jag är längre än både mamma och pappa tex..
    Detta tror jag inte på. Formeln är ju bara ett medelvärde av föräldrarnas längd.
    Det kommer alltid att bli ett värde mittemellan de två längderna. (Dvs längre än den kortaste personen, men kortare än den längsta.)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!