Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-03-28 10:45:56 följande:
    Ohh, hadet så mysigt... Här blir man hemma med hundarna och undarna o en karl.
    Tack tack.
    Vi har inte kommit iväg ännu. Piloten är fortfarande på ett möte...
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-28 11:42:58 följande:
    Tråkig pilot!Idag skrattar jag åt en bakfull Stefan som skulle återremitera gamla studentminnen på HG igår. Han stönade "Det är för billigt på HG.." när han kom upp vid halv 12. Muaha. Det kan han allt ha. :)
    Haha, för billigt. :) Fast det är bättre att ha råd med dryck än att få dricka vatten hela kvällen, om mannu är inställd på kalas.

Mjo, men jag hoppas han kommer alldeles strax. Han sa iaf att han trodde han kunde smita vid 1130.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-30 19:18:38 följande:
    Jamen då får vi ju ta å samla ett gäng och ta en utefika tycker ju jag.
    Ja, det hade varit trevligt, men jag är bortrest tor-fre, så då får de bli utan mig. Jag kan kanske nästa gång istället. :)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 09:31:47 följande:
    finns fler områden men mycket beror ju om de ska hyra eller köpa radhus.finns radhus i malmslätt,tokarp,ånesta(tror jag)T1.lisatn kan göras storhoppas allt är bra med er familj.här har man fullt upp som vanligt.
    Vill man bo utanför staden, med pendeltågsavstånd till city (7min), finns det även radhus i Vikingstad och Linghem. Finns visst ett radhus ute på Storhagsgatan 25 i Vikingstad nu.
    Men ska man pendla till Finspång ska man nog inte bo i Lkpg alls. Har tittat på pendlignsmöjligheten, det funkar med bil, men det är knappast optimalt.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-31 11:27:12 följande:
    Min samla pendlade till Finspång, aldrig mer säger han... det är rena döden. Tar liksom en timme med bil dit...
    Exakt. Därför som jag inte hoppade på en utbilding där. Hade ju fått börja min resa mitt i natten. Usch.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-31 11:43:42 följande:
    Ja har man inte bil kan jag ju säga att då skulle jag nog flytta dit i sådana fall. För det är inte så kul att åka buss dit eller att ta tåget först till Norrköping och sen bussen därifrån... men annars är Finspång en fin stad. Mysig =)
    Jag har och hade iof bil, men ville inte lägga så mycket tid på pendlande. :)
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-03-31 17:16:48 följande:
    ska man bara åka till gbg o hämta den med... suck..
    Jag åker till Gbg på torsdag. :)
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-03-31 17:29:51 följande:
    jag åker imorgon..
    :) Då ökar vagnens pris till ca 3000. Trevlig resa!
  • Apipoulai

Har visst glömt att gratulera jubilaren!
    Grattis Maria! :) {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!