Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

VI från Linköping Del 3!!!!

det funkar

• SmileyMalin

Åhh jag hade verkligen velat fika idag! Men dottern vaknade upp med 40 graders feber och jag är ensam med henne på förmiddan
    Jättetrist!
    Men hänger jättegärna på och fikar någon annan gång! Dock måste det ju vara en helg eller eftermiddag efter som jag jobbar.

• SmileyMalin

Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:

Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.
    håller tummarna för att det går vägen ändå. Kram
  • SmileyMalin

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:42:26 följande:

Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    Hej Grattis till bebisen i magen! hoppas verkligen det går vägen den här gången.
  • SmileyMalin

Maria84 skrev 2009-03-01 20:16:27 följande:

Tack! Var det inte snart som du skulle på UL? Fick för mig att det var nu nån gång i början av mars men jag kanske är ute och cyklar Kram
    den 9 mars, alltså nästa måndag
    Gick in i v12 idag så känns liiiiite säkrare nu.
  • SmileyMalin

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 21:07:14 följande:

Oj vad här skrivs fort! Tack för alla välkomnanden, kul med en Linköpingsgrupp! SmileyMalin: Hallå där, kul att se dig. Och grattis själv märker jag, va kul!! Ja, nu håller vi tummarna att det ska gå vägen. Väntar med spänning på att känna mer tydliga sparkar snart så att jag får bekräftelse. Går det bra med huset?
    tack jodå huset går framåt... vi har en våning att bo på iallfall Håller på att renovera övervåningen för fullt men det tar tid! Vi har iallafall fått ett fungerande badrum efter ett halvår
  • SmileyMalin

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 21:30:15 följande:

SmileyMalin: He he det är bra att du är optimistisk! Förstår att det tar tid, det är ju inte bara att trixa när man vill med småttingar hemma. Har ni ett barnrum till nästa oxå eller får de dela?
    dom får nog dela... huset är ju på 200 kvm så plats finns ju, men vi har gjort väldigt stora rum så därför kommer det när hela huset är klart fortfarande bara finns 2 riktiga sovrum (och ett mindre arbetsrum). Så det skulle ju passa bra med en till tös därimot har vi tänkt inreda en del av övervåning som lekrum!
    Bor ni kvar i Skarpan?
  • SmileyMalin

blir hemma och vabbar idag.. rätt skönt faktiskt
    Sen jag blev gravid har vabdagarna blivit rejält åtråvärda!

En sak som jag inte förstår är varför jag drömmer så skumma grejer när jag är gravid... Inatt drömde jag en riktigt lång dröm om hur zombies tog över världen.... En äckligt detaljerad dröm där vanställda dreglande blodiga typer jagade mig hela tiden.
    Sånt drömmer jag aldrig annars!

• SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-03-02 20:02:16 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 19:29:21 följande: toys r us har cyklar,sen finns det många fina billiga beg på blocket osv.vi har en 12 tum med stödhjul,välanvänd men fungerar bra samt en till 12 tummare om det är intressant.
    vi tänkte köpa en 12 tummare till Nellie så jag är intresserad
  • SmileyMalin

Vab idag igen... nu har dottern haft feber till och från sen i fredags... segt!
    Men idag är hon än så länge feberfri och pigg, hoppas det håller i sig så hon kan gå till dagis igen imorgon!

Dagarna går så långsamt nu, känns som om det aldrig kommer bli måndag och dags för ultraljudet. Vill bara få veta att det faktiskt finns ett litet tickande hjärta därinne

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!