Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 13:53:06 följande:
Hur går det med packningen då? Vi håller på för full fart nej, det är inte den, hade gärna talat om vilken det är men det finns alldeles för många snokande människor här på fl. Hursomhelst, så var den iaf inte ett dugg bra så den kommer vi absolut inte att söka. Ska titta på en annan om en vecka, så jag hoppas verkligen den är bra. Nu har vi bara ett alternativ, ska som sagt titta på två till så att vi kanske kan få ihop till 3 alternativ. Annars blir det jobbigt. Kanske jag so.dagism är kräsen men jag vill att hon ska hamna på ett toppendagis!
ja det finns allt snokande folk på FL.numera har jag tömt min sida på FL pga detta.
vi ska börja packa om några
veckor.vi flyttat i slutet av maj.dagiset ska ju kännas rätt till 100%,men gottfridsberg/tornhagen har väll rätt många dagis
.när skulle ni flytta?
ska bli skönt att slippa detta område.nakcdelen är att antastaren nu bor i skäggetorp.himla trist att avskummet flyttade just dit.man har fått höra lite mer om den familjen nu och man blir illamående.
ska bli kul att byta område så barnen får kompisar,här finns ju inga barn i området.eller jo några invandrarbarn som inte leker med svenska
barn.nu ska vi bara se hur det blir med skolan oxå.