Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 16:46:20 följande:

Ja, babyproffsen här istan har verkligen dåligt bemötande nästan jämt.En gång fick vi stå o vänta en halvtimme på att få hjälp. Behöver jag säga att vi gick däifrån o handlade på ett annat ställe istället.Fast de var väldigt trevliga hör o häpna sist vi var där förra veckan när vi köpte våran nya vagn, det var första gången som vi fick bra bemötande.
    de borde behöva en charmkurs i veckan.för surare butikspersonal på en vagnaffär har jag aldrig mött
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-03-07 17:01:16 följande:
    Jag är lite ovanlig envis och tjurskallig när det gäller service. För 3 år sedan ringde jag till Sagoland och efterfrågade "dinosauriefiskar". Har själv jobbat i leksaksaffärer och varit på några leksaksmässor så jag visste att de såldes just i leksaksaffärer. Kvinnan i telefonen blev helt ställd och undrade varför jag i allsing dar inte ringde zoobutiken istället. Har inte handlat där sedan dess. Bra att veta om Norrköping när det är dags att byta vagn.
    ush villken attityd de har.om jag minns rätt så är det samma gubbe som hade barnvagnslagret som har happyland i norrköping.

hur gamla är ditt/dina barn?
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-07 21:47:30 följande:

Hahaha vilket skämt! Någon som såg melodifestivalen? Kan för allt i världen inte förstå hur låten "snälla snälla" kunde gå vidare! Jag höll på och skratta ihjäl mig Har aldrig hört en sån dålig låt! Tur att Sara Dawn Finer gick vidare iaf
    jag höll på att kräkas.fast jag fick rejäla skrattangrepp oxå då stora tösen härmade carolina af ugglas varje gång hon sjöng
    jag affatar inte hur hon och "alla" gick vidare.jag som ville att amy,bwo och star pilot skulle gå vidare*snyft*
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 17:41:59 följande:

Han har babyland i Norrköping. Han är verkligen såå trevlig! Har aldrig nånsin fått bättre service än vad vi fått då vi handlat där, vi var där idag senast o det är nästan så man vill krama honom Såå trevlig o tillmötesgående. En gång frågade vi om det fanns en viss sak, det fanns inte hemma, men han sa att det bara var att beställa direkt så kunde de ha det några dagar senare, jättebra med andra ord!
    han är kanon,så himla trevlig och han vet hur man bemöter kunder.han borde ha ett diplom för hur duktig han är.sen följer han oxå brios prislista,BP här i lkpg tar mycket större summor än brios prislista.villket jag sa till dem en gång och då blev de riktigt sura!
  • Familjetrollet

är det nån som ska till cupolens loppis imorrn?jag ska dit med barnen medan maken jobbar.nån vill haka med dit?

• Familjetrollet

En stolt enbarnsmamma

hoppas jag inte skrämde dig idag när jag berättade om mitt fd liv.inget jag är stålt över.jag hade en otrolig tur som fick hjälp med att bryta med mitt förra ,tyvärr finns det minnen och ärr efter detta som gör att man kan må riktigt illa vissa perioder.hoppas det kan stanna mellan oss.

jag glömde säga till dig att det strålade sådan glädje om dig idag när vi pratade.man blir så glad när man ser att du ser lycklig ut och jag håller tummarna att det kommer gå bra för dig i framtiden oxå

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-07 23:43:28 följande:
    Låter roligt, men jag vet inte... skulle vara kul men måste få skjuts dit i så fall.. när har de öppet? Skulle kanske kunna cykla om vädret håller i sig.
    det öppnar kl 10.vi ska gå dit så vi är framme innan det öppnar.vi har ju promenadavstånd som tur är.jag har tänkt spana efter fynd till nya lyan.
  • Familjetrollet

nu ska jag ta och försöka sova,somnade i soffan tidigt ikväll och är inte speciellt trött nu.men sömn behövs verkligen om man ska orka med en hel vecka framöver

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-07 23:53:37 följande:
    ah, okej... det låter ju trevligt...
    jepp det är det.är ett tag sen jag var där nu.samtidigt som man spanar efter fynd så motionerar man oxå*skratt*

maken har börjat "skälla"över allt onyttigt som jag proppar i mig dagligen.han ser att jag mår piss över hur min kropp har blivit förstörd.

så här ska det dras in på mycket.humöret lär bli värst då jag inte klarar mig utan coca cola mer än ett dygn.måste ner i vikt nu innan det är kört.både min farmor och min pappa fick ålderdiabetes och jag vill inte få det.

men nu är det sängen.

du kan inboxa mig om du vill hänga med imorrn
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-03-08 00:01:39 följande:
    Låter skoj, kanske man skulle fundera på. Fått ändrade planer inför morrondagen så. Får se om vi orkar oss iväg
    det är superskoj.och mycket finns det oxå på den loppisen.man får gå flera varv så man inte missar nått.här är det totalt omöjligt att sova.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!