Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-04 15:07:09 följande:
    eh 26 är väll inge, en annan blir ju 30 _nästa_ år men ja har ingen noja för det, ja hade en 27 års kris däremot Grattis
    Tack
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Familjetrollet skrev 2009-03-04 16:14:17 följande:
    Villken j'vla idiot!fick ett mycket omoget sms av dem nu.säger man att man ringer sennare och inte gör det så är f*n inte mitt fel!fick desa sms från demvi hade en överrenskomelse!!!förbannat dåligt av dig att sälja den vidare.jag sade ju att vi inte kunde komma förren senare.nu packade vi in hela familjen till ingen nytta.du kunde ju för fan ringt1jag sa att jag skulle ha den och det var okej.sen dra en vals om att jag skulle återkomma1skit på dig!villet jävla pucko!han ringde och sa att de var intresserade och att han skulle ringa igen,men det gjorde det inte ens.man kommer väll inte bara utan förvaring om man inte har bestämt tid och tingat saken.jag berättade inte ens adressen,den snokade de reda på själva!blir så jävla trött på folk
    Det var ju omoget gjort. Fast å andra sidan, säger nån att de är intresserade så tycker jag det är samma sak som att de vill ha den.
    Familjetrollet skrev 2009-03-04 16:27:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:23:50 följande: den ramsan har man hört många gånger och denne köpare ringde aldrig igen,vi bestämde ingen tid ens.och helt plötsligt dök hans sambo upp utan förvaring.om man ska köpa nått så ringer man och bestämmer en tid och säger att man tingar stolen.men han får stå sitt kasst,han ringde aldrig igen eller bestämde en tid de skulle kommadet är jätteofta folk säger att de ska ringa igen men sen gör de inte det.då de inte hade bestämt nån tid eller ringde igen så tog jag för givet att de inte var seriösa
    Ok, ja, det låter ju lite konstigt om man inte bestämt nån tid. Vi har bara bra erfarenhet av köpare från blocket, de har ringt o sagt att de är intresserade o sen har vi bestämt en tid o de har kommit hit o tittat.
    Familjetrollet skrev 2009-03-04 16:39:49 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 16:30:58 följande: har ni funnit någon cykel än?det borde ju säljas bra barncyklar nu när våren närmar sig.
    Vi ska åka o titta i Norrköping i helgen. Det är för tidigt ännu säger de flesta, om en månad typ så är det dags.

Jag o Leo vill ha en kanin, ska bara övertala sambon oxå Men som sagt, man blir lite låst av djur, kan ju inte åka bort nånstans utan att nån ser efter djuret o såna saker.

Åh, är såå glad Min sambo kom hem nu med jättefina rosor o ett halsband med barnens namn ingraverat.

JePaLuLi skrev 2009-03-04 19:06:41 följande:
    Sånt halsband fick jag När Lucas föddes. Håller på att jaga ett likadant med Linus på Det är en sån mysig present!Patrik har dock hela familjen runt halsen, båda barnens namn och mitt Nu har jag lagt handpenningen på klänningen så nu känns det betydligt verkligare. Var och tittade på gården som vi ev. ska hyra också, det var kanonfint!
    Det finns ju så många olika varianter, det halsbandet jag fick är ett runt halsband med barnens namn, finns ju brickor oxå. Han hade köpt det på nätet, men vet att det finns ganska billiga på Guldmagasinet på stan.
    Nu ska jag bara våga göra tatuering oxå med barnens namn

Vad härligt med klänningen
    Marayah skrev 2009-03-04 17:53:46 följande:
    Åhhh, så gulligt...
    Ja, han är bra söt min sambo
    JePaLuLi skrev 2009-03-04 19:44:18 följande:
    Tack! Ja det brukar vaar fint på nationaldagen så vi får hoppas på det även i år. Ja det gör ju det. Men det är fint!Jag ska också tatuera deras namn, har bara inte bestämt vart jag vill ha den...
    Jag vill ha på bröstet på vänster sida, hjärtsidan Men antar att det gör vääldigt ont där eftersom jag inte har så mycket fett där
    Så blir nog på på överarmen på vänster sida, men det beror på om jag vågar, är såå fruktansvärt nålrädd o hatar smärta.

Skorpan: Vad fin vagnen var Men hur gör man  med liggdel till bebisen?

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!