Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-03-07 13:17:10 följande:
    Så söt han e då..Marko har nått konstigt lyckorus här. Han har tappat sin första tand och har blivit smått tolkig.
    Vad kul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Nu har vi äntligen köpt en cykel till Leo, en jättefin 20 tummare på Sportex i Norrköping så tack för tipset om den affären Lillisen
    Den kostade 1499 kr, lite mera än vad vi hade räknat med, men ändå inte så farligt.
    Han är sååå stolt!

Familjetrollet skrev 2009-03-07 14:17:36 följande:
    katter är så roliga.maken är sugen på katt,men det funkar inte just nu.men framöver kanske det blir en kissefinns det nån som vill ta en fika imorrn på ikanohuset?
    Har tyvärr inte tid imorgon, först kommer några kompisar hit på fika, sen ska här bakas hela dagen imorgon, idag ska jag göra kanelbullar efter att vi har ätit mat.
    Marayah skrev 2009-03-07 15:30:43 följande:
    Ahhh, va bra... Så kul för honom. Känner att ja måste köpa en större till Marko med. Han har ju en 16 tummare från biltema, o ja kan säga att han slår knäna i magen. Hihi... Ja jätte skojj!!
    Ja, vi kände att det är ingen idè att satsa på en 16 tummare som han bara kan ha i knappt ett år, så då köpte vi denna istället, jisses vad lång han är egentligen.
    Denna cykel är 6-9 år o han fyller 4 {#lang_emotions_surprised}
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 15:43:27 följande:
    Vad kul att ni äntligen hittade en cykel. Det är ju ändå en bra investering eftersom Vincent kan ha den sen Ja det blir en lång grabb, är din sambo lång?
    Ja, precis så känner vi oxå så det är ju en jättebra investering
    Nja, så lång är sambon inte ändå..vet inte vad medel är på män, men han är 183 cm.
    Vet inte om han kanske har gener från min pappa, för han är nästan 190 cm.
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 16:21:33 följande:
    Det är det som är så praktiskt med två grabbar Nu kommer väl våra behöva samma storlek sen, så för oss spelar det nog ingen roll...Ja,men då kan han ju ha fått det efter morfar!
    Ja, visst är det
    Ja, det har han nog

Ja, babyproffsen här istan har verkligen dåligt bemötande nästan jämt.
    En gång fick vi stå o vänta en halvtimme på att få hjälp. Behöver jag säga att vi gick däifrån o handlade på ett annat ställe istället.
    Fast de var väldigt trevliga hör o häpna sist vi var där förra veckan när vi köpte våran nya vagn, det var första gången som vi fick bra bemötande.

Familjetrollet skrev 2009-03-07 17:12:53 följande:
    ush villken attityd de har.om jag minns rätt så är det samma gubbe som hade barnvagnslagret som har happyland i norrköping.hur gamla är ditt/dina barn?
    Han har babyland i Norrköping. Han är verkligen såå trevlig! Har aldrig nånsin fått bättre service än vad vi fått då vi handlat där, vi var där idag senast o det är nästan så man vill krama honom Såå trevlig o tillmötesgående. En gång frågade vi om det fanns en viss sak, det fanns inte hemma, men han sa att det bara var att beställa direkt så kunde de ha det några dagar senare, jättebra med andra ord!
    JePaLuLi skrev 2009-03-07 16:50:28 följande:
    Jag har fått väldigt bra bemötande där varje gång faktiskt. De har varit jättetrevliga och skojat och haft sig
    Ok. Kanske annan personal då Under de 4 åren som vi har haft barn så har vi alltid fått dåligt bemötande.

Näpp, dags att börja baka ut en stor sats med kanelbullar nu. Blir väl en sisodär 100 st när jag är klar...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!