Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-29 20:40:10 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 20:36:14 följande: Precis! Jag tycker det är så fel och sitta och säga "de där invandrarna" när man inte ser till att göra någonting åt det! Vi behöver beblanda oss, vi behöver bo tillsammans, jobba tillsammans, studera tillsammans, så kommer vi bort från de dåliga områdena. Sätter du alla människor med sociala problem i ett område - ja gissa vad som händer.
    Precis. Det är precis som när jag jobbade i hemtjänsten i Tannefors, då var det alkisar som alla bodde på samma gård, som var problemet, om de hade varit utspridda mera så hade det inte varit samma problem.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-04-29 20:45:55 följande:
    Mig lämnar dom ifred när ja sagt ifrån, är som en ättrig pissmyra om ja blir utsatt å lyssnar dom inte så är det jag som säger till vakten... Jag har tillome smällt till killar som vägrar ge sig, dom ska fan inte tro att dom kan göra vad dom vill med mig.. Å ja ett par av killarna ja blivit tvungen att slå till för att dom ska fatta har vart svenskar...
    Japp, nästa gång är det jag som säger till vakterna, har aldrig vågat det innan, för har tänkt på att de kanske hämnas då efteråt. Men det är verkligen inte kul när de inte fattar, kvällen blir ju inte rolig då..ja, det finns ju lika många stolpskott till svenskar som inte fattar på krogen..
    Fru T skrev 2009-04-29 20:49:44 följande:
    Tyvärr är det ju de små bimbotjejerna som fnittrar när dom får ett nyp i rumpan som gör att killarna tror att dom kan bete sig hur som.. inte konstigt att dom blir paffa när ja som kan se ut som en sån säger ifrån på skarpen
    Håller med..för att inte prata om i utlandet när man är där! Jag o min kompis fick inte gå en meter när vi var i turkiet, alla turkar skulle hålla på o taffsa o skrek svenska flicka hela tiden. När jag var där med sambon så blev han skitarg på turkarna som pratkiskt taget slet i mig när vi gick förbi..men det är ju för att svenska blonda tjejer har ett sånt rykte om sig tryvärr.
    Fru T skrev 2009-04-29 20:51:47 följande:
    Klart du ska säga till om du känner att du inte kan bli av med dom på egen hand, vakterna är till för att det ska vara en bra stämning på krogen..
    Ja, ska börja med det nu. Får ha en taxi stående utanför sen

Jag tror inte Diana hänger så mycket här i tråden längre. Vet inte om hon har läst nåt idag, men igår hade hon inte det, hon kände inte för det då.

Jösses så känslig jag är, sitter o gråter till grey..

Maria84 skrev 2009-04-29 21:59:18 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 21:55:32 följande: Då är vi två Visserligen gråter jag till det mesta numera Hitta hem är dömt att misslyckas att sitta med torra ögon, för jag tjuter för att de behandlas illa men också när det är några som får nya hem Är alltid extra känslig visserligen när det gäller djur
    Jag är iofs alltid lättrörd o gråter ofta till filmer o serier, sen var det nog lite extra känsligt detta med cancer oxå eftersom jag har flera i min närhet som fått det.
    Mizzz skrev 2009-04-29 22:46:19 följande:
    sa till, jag knuffa honom ett tiotal gångenr ganska hårt bort från mig/dig Vissa människor fattar liksom inte!
    Ja, just det, så var det ja..nä, de fattar verkligen inte!
    Får se hur det blir på otten nästa lördag
    Mizzz skrev 2009-04-29 22:51:56 följande:
    Ja..Sen kom ju samma kille (+ 5st kompisar) fram till mig när jag vänta på taxi och undra om han inte fick följa med hem. När jag sa nej så blev han sur och började beklaga sig över att han inte hade någon stans att sova osv.. Tur att han kompisar hade mer bakom pannbenet att de faktisk höll fast honom annars vet jag inte hur det hade gått.
    Ja, fy så otäckt! Jag sa ju att jag skulle ha stannat tills din taxi kom oxå, men det ville du inte lyssna på dummer
    Mizzz skrev 2009-04-29 22:52:41 följande:
    Otten blir ju självklart betydligt roligare, fan va skoj vi ska ha!!!
    Ja, det ska vi verkligen ha
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!