• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

att komma på att ja kan sitta på en plastpall i badkaret är nog det bästa ja gjort!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-18 06:59:18 följande:
    FruT: Du har en jättefin mage! Hoppas du har sovit något inatt.
    Tyvärr tycktes inte starkare tabletter hjälpa på mina höfter
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    ja tror på den övre
  • Fru T

Det kom inge mer blod sen å ja har haft den vanliga mensvärken men lite mildare natten igenom... inga andra känningr...

Mannen gick ut å hemta fårskinnet ja har i bilen, det är ju inte riktigt lika mjukt å mysigt som det ja ska få av mormor till bebis men det är inte klart än så ja täkte att ja kunde tästa med detta...
    Det va skönare att sova med det i den mån att det va lättare att vända på sig för det låg still å ja kunde bara vrida på mig utan att behöva lyfta hela kroppen men höfterna har ju gjort lika ont som vanligt så det ha ju vart att lägga sig åt ett håll, somna, vakna för att vända sig å sen upprepa det va 5e minut typ...

sova är tydligen överskattat

• Fru T

just nu är vår säng inte värd sina nästan 30.000kr

men annars är den det å lite till...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    Ja ändrar mig föresten 2an blir nog faktist snyggare..
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 10:05:46 följande:
    Tack! Jag gillar också den övre egentligen. Så svårt när man inte sett dem i verkligheten!
    när ja tänker efter så kanske ja sulle ta nånting tunnare, lite enklare

*beslutsångest delux* needå men idéerna kommer efter ja skrivit
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-18 10:04:52 följande:
    jag röstar nog på den övre. Stackare! Det är ju så jobbigt när man inte kan sova. Blir svårare att härda ut värken. Men tänk bara på att snart, snart så har du din sessa i famnen och värken är ett minne blott.
    Ja försöker tänka så men det är ju inte alltid så lätt ja försöker ofta göra saker för att distrahera mig medans mannen säger åt mig att gå å vila...
  • Fru T

Ja skulle gärna fika varje dag men nu orkar ja faktist inte får ta igen det när ja hemtat mig efter förlossningen..

Vi handlar typ bara på Maxi, vi veckoplanerar å handlar en gång i veckan.. men vi kommer börja åka te city gross å köpa blöjor å våtservetter (mjuk & skön) så då blire nog att spana in deras utbud mer...

• Fru T

Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 14:00:41 följande:
    Åååh det är så spännande!Visserligen har båda mina varit superlugna strax innan det satt igång, men det är ju olika för alla. Jag tror inte att det är länge kvar alls faktiskt. Kanske blir bebis till helgen
    ja dom säger ju att dom brukar lugna ner sig när det närmar sig, iofs är hon ju rätt lugn mor vad hon brukar va  nu kommer det bara ut ett ben istället får två osv
    Men det känns verkligen att hon borrar sig neråt å varje gång hon gör en häftig rörelse kommer det en intensivare värk...

vi får väll se vart det slutar men det skulle ju inte förvåna mig om ja får gå över två veckor ändå

Nu får det bli en varm dusch sen ska ja fortsätta vila...
  • Fru T
    LittleMee skrev 2009-05-18 14:11:55 följande:
    Otroligt att samma kedja kan skilja så mkt på pris. Sov gott!Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 13:35:51 följande: Tack för din åsikt. Håller med om att jag generellt inte heller gillar lågprismärken, men det är mkt för att smaken sällan är detsamma som "original"
    värken sitter i mäst helatiden tycker ja, inte så att den kommer å går...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 14:14:15 följande:
    Haha, ja du ser Jag tror faktiskt inte att du kommer gå över. Men jag ska inte säga för mycket för jag vet hur drygt det är på slutet. Även om jag inte hann passera bf så sa ju alla hela tiden att jag skulle få flera veckor tidigare så man ställde in sig på det och blev mer och mer besviken för varje dag som gick. Det blir ju till slut att man letar efter minsta lilla tecken
    hehe ja eller hur! det är just därför ja intalar mig själv att det är låångt kvar, även om mannen motarbetar mig

Undrar hur det går för Diana...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 16:13:23 följande:
    åhhhh nyvaken, det va skööönt, sovit i över 2 timmar nu.. attsingens att man ska vakna av att man fryser om näsan o är kissnödig.
    ja har me sovit men ja vakna av att höften sa: aaaaaj flytta på dig :--[ istället...

hhaha frysa om näsan? han man göra det jo ja har väll blive lite kall om nästippen när ja vart ute å ridit i vinterväder iofs

Händer å föttere brukar ja va rätt kall om men inte nu inte, nu är dom ständigt varma å ja bara njuuuter när mannen kägger sina kalla händer på mig brukar va frusen överlag, men inte nu inte
  • Fru T

kägger vet ja inte va det är iofs men mannen lägger sina händer på mig

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!