VI från Linköping Del 3!!!!
att komma på att ja kan sitta på en plastpall i badkaret är nog det bästa ja gjort!
att komma på att ja kan sitta på en plastpall i badkaret är nog det bästa ja gjort!
Det kom inge mer blod sen å ja har haft den vanliga mensvärken men lite mildare natten igenom... inga andra känningr...
Mannen gick ut å hemta fårskinnet ja har i bilen, det är ju inte riktigt lika mjukt å mysigt som det ja ska få av mormor till bebis men det är inte klart än så ja täkte att ja kunde tästa med detta...
Det va skönare att sova med det i den mån att det va lättare att vända på sig för det låg still å ja kunde bara vrida på mig utan att behöva lyfta hela kroppen
men höfterna har ju gjort lika ont som vanligt så det ha ju vart att lägga sig åt ett håll, somna, vakna för att vända sig å sen upprepa det va 5e minut typ...
sova är tydligen överskattat ![]()
just nu är vår säng inte värd sina nästan 30.000kr
men annars är den det
å lite till...
Ja skulle gärna fika varje dag men nu orkar ja faktist inte
får ta igen det när ja hemtat mig efter förlossningen..
Vi handlar typ bara på Maxi, vi veckoplanerar å handlar en gång i veckan.. men vi kommer börja åka te city gross å köpa blöjor å våtservetter (mjuk & skön) så då blire nog att spana in deras utbud mer...
Har svaaagt färgade flytningar en hel del värk å en mycket livlig bebis som skruvar sig neråt!
kägger vet ja inte va det är iofs men mannen lägger sina händer på mig ![]()