• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-12 13:15:36 följande:
    Ja ja ja!! Det tycker jag låter toppen! Hehe ok, bäst att lyda Somnade till en stund och låg och tänkte på att jag inte sett till dig idag. Men då hade du bara sovmorgon då Hur mår du?
    ja mår bra, lite trött på att vänta bara men det är ju bara att vänja sig! Ibland är det bra drygt att vara tålamodsbefriad...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 14:09:21 följande:
    Ibland är livet allt annat än rättvist Ja väntan är dryg. Alla säger säkert åt dig att passa på och vila. Lättare sagt än gjort, men det är faktiskt ett bra råd Linus blev jättedålig av sina sprutor igår så här sitter vi hemma. Han vägrar vara nån annanstans än i min famn så det är svårt att få nåt gjort. Tänkte baka en paj eftersom vi firar vår 3 årsdag idag, men det får jag nog göra när P har kommit hem.Hög feber och massa tårar är inte roligt
    nja mamma bla säger åt mig att göra saker, skulle hon få bestämma så skulle ja ut å jogga veje dag... men bm säger åt mig å vila så ja lyssnar på henne

stakars liten, feber är inge skoj
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 14:21:07 följande:
    Det är viktigare att vila och samla krafter. Oftast sätter det igång när kroppen är utvilad också dessutom. Det är därför det oftast startar på natten när man sover.
    Jo mamma säger att det är viktigt att ja inte tappar kondisen å så där men det gjorde ja ju redan när ja låg till sängs Jag tror på vila, det är bra grejor...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 14:36:57 följande:
    Kondis är överreklammerat!
    Den ja ja ju liksom inte göra så mycket åt nu ändå fan bara gå tre våningar upp till vinden å ner igen är ju en pers...

Kondis jobbar ja tillbaka efter hon kommit ut!
  • Fru T

Har just övertalat mannen att åka ut å valla mig på Ikea... det började bara krypa i kroppen så ja ville skrika rakt ut å slänga nånting hårt i golvet så det skulle gå sönder å höll på att börja gråta

fick ur mig några tårar samtidigt som ja skratta men skippa att ha sönder nånting, datorn låg nära till hands annars, är så trist efteråt när man pajat saker

Ne jaa e inte rastlös!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 15:33:48 följande:
    Hehe Stackars Tedde!Nån som vet vart man kan få tag på bra sand till sandlådan??
    han fick illa tvunget hoppa in i duschen å ta me mig hemmifrån, ja förklara att det va hans plikt att underhålla mig nu

iiingen aaning vart man får tag i sand, kolla googel
  • Fru T

Så nu har ja blive lite vallad på Ikea å fått i mig jättegod Jordgubbscheescake OCH mjukglass me lakris/viol strössel
    mannen fick belöning å vi åkte förbi bilhandlarn så han kunde få en offert på bilen vi ska köpa i sommar dock fick vi ett bättre pris av en trevligare försäljare i nkpg så troligtvis blir det ju att köpa bilen därifrån ändå...

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 15:54:32 följande:
    Elin tog precis tre steg utan stöd! Jag blir så stolt.
    *klappiklappi*
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-12 18:46:49 följande:
    Ja, eller Rickard är ju med så klart.... men vi kan ju liksom inte lämna Molly ensam hemma =) Så hon får ju vara med... men de behöver ju inte vara i samma rum...
    Är han med så ska det ju inte vara nåt problem att ha med henne
  • Fru T
    LillaLilli skrev 2009-05-12 18:55:44 följande:
    oh härligt! nu har jag varit ute och plockat liljekonvaljer! så himla härligt. först cykeltur, sen stanna och plocka, sen cykla hem :D
    Mysigt

ja får säga välkomen ja me
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!