• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-22 09:24:03 följande:
    jag inboxar dig
    vad är det ni pratar om?
  • Mizzz
    Marayah skrev 2009-03-23 12:36:02 följande:
    Hehe, ja ja har ju gått miste om en massa pengar och tid för att dom först tog tid på sej och sen när skolan nväl skickade in mitt betyg på en kurs så gick de jätte snabbt för csn. Så ja fick ju avslag på första ansökan. Så nu fick ja iaf de beviljat, men som sagt har förlorat pengar att ja inte fick det redan i januari.. Vart lite virrigt, men hoppas du fatta va ja mena.
    Fast pengar ska du ju ha iaf, det får du ju 3 månader retraktivt...
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-03-26 19:44:49 följande:
    Fru T skrev 2009-03-26 19:05:49 följande: synd.vill inte bli hittad då jag har haft idioter som har gjorde mitt liv till ett helvete under flera år.det slutade dock när jag fick nytt efternamn.
    Dock syns du ju inte mer på facebook än vad du gör på tex ratsit.se På ratsit får de ju tom ditt personnummer.
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-03-26 19:52:08 följande:
    Kan ju tala om att det inte gick så bra för min faster... hon som jag pratade om tidigare i veckan. Så det blir antagligen begravning om några veckor.
    Va tråkigt, beklagar verkligen!
  • Mizzz

LoVm: Hoppas du är laddad inför lördag nu!!! Ska vi vara här hos mig för förfest?

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-26 21:11:23 följande:

Jag är superladdad Har inhandlat dricka idag Blir jättebra att vara hemma hos dig om det är ok för dig o din familj? När ska jag komma?
    Det är ok (väldigt beslut av mig ).
    Du kan komma precis när du vill och tycker att det passar dig
    Om du vill kanske vi kan hitta på och äta något ihop denna gång, blev ju lite trist förra gången när vi inte hade hunnit ta
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2009-03-28 11:42:58 följande:
    Tråkig pilot! Idag skrattar jag åt en bakfull Stefan som skulle återremitera gamla studentminnen på HG igår. Han stönade "Det är för billigt på HG.." när han kom upp vid halv 12. Muaha. Det kan han allt ha. :)
    Ja, alltså, studentställena är på tog för billiga, men det är ju bra när man inte har så mkt pengar .
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-03-28 12:13:11 följande:
    ja me, får inte änns upp pengar från golvet ellr kan öppna förpackningar om naglarna går av
    Håller med oxå! Så handikappad utan naglar, dessutom känns det helt fel (naket typ)!
  • Mizzz

Här har det varit full rulle hela dagen..Vincent fick massa fina presenter.
    Nu sitter vi hos lillisen o super till
    /Becka

• Mizzz

Nu är jag full! Nu ska vi ha skitkul ikväll! Skål!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!