• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

/becca

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-29 21:17:25 följande:

Vad kul Vilken tid? Nån mer som vill komma?
    Jag. Skulle jättegärna komma om jag är välkommen efter kl 15?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-30 21:17:48 följande:

Lillisen: Tack så jättemycket för en trevlig eftermiddag på stan med mumsig macka o rolig shopping Vi ses imorgon! Jag gör som jag gjorde idag, möter upp J på stan så han får ta med barnen hem, så jag kan hjälpa till att passa Linus lite medans du provar
    Tack desamma! Jag hämtar sambon och linus vid 17 och sen lämnar jag fredrik för att köpa kostym. Så jag är väl på stan kring 17:15. :) men vi kan bestämma mer imorrn :)
  • Mizzz
    Maria84 skrev 2009-03-30 22:20:33 följande:
    Javisst är det olika, men för våran del har det varit så Ja Liam kunde underhålla sig själv också osv och var enkel för det mesta Han gick lite i perioder. Men det gör Lucas också. Men som sagt, för oss kändes det inte som nån större skillnad med två barn mot ett. Får väl se hur det blir när tredje kikar ut.
    Ja barn kan vara väldigt olika.

Linus har alltid varit väldigt krävande. De första 4 månaderna kunde jag inte lägga ifrån mig honom alls, han var i min famn 24/7. Desurom vägrade han sjal osv så det var verkligen svårt att utföra allt man måste, inte ens äta gick eftersom han blev vansinig om jag var still mer än 20 sek.

Men något gott i det onda, linus att helt underbar och han är ju vår lilla älskling, otroligt äventyrslysten nyfiken. Skulle inte vilja leva en dag utan honom!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 19:22:57 följande:

Tack Lillisen för idag O tack för att ni körde mig hem Du är såå fin i din klänning o jag är säker på att jag kommer att fälla en tår när det äntligen är dags att få se dig i kyrkan
    Klart du ska följa med mig Jag är jätte glad att du följde med, hade inte varit samma sak om jag var själv!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 19:43:55 följande:
    Fru T skrev 2009-03-31 19:36:04 följande: kommer inte på vad det heter.de kollar på bb om barn har höftfel.här kan jag inte ens sitta på huk eller böja mig för då kan jag räkna med rejäl värk i veckor/månader fick detta när jag väntade näst sista barnet.
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!...

Så jag vet hur du har det Fru T!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 22:07:20 följande:

Han är jätteduktig Det ser verkligen så sött ut, nu går han nästan bara hela tiden. Så han är tidigare än vad Leo var.
    Ååå stora pojken! *Snyft* Det är en härlig tid som väntar samtidigt som man saknar de där små knytena!
  • Mizzz
    Marayah skrev 2009-03-31 22:11:12 följande:
    Oj oj oj, va man kan bli trött ibland... Bättre sent än aldrig men de e så sant som de e sagt de du skrev om att ha två barn Becka. Ja tycker oxå att ja gör ett bra jobb med mina två. Man ska juh orka med de barn man sätter till världen, och ha eknonomi att få familjen att gå runt....
    Ja, visst är det så!

Däfrför man väntat med att skaffa ett andra. Tror inte att jag skulle räcka till för två barn just nu (eller nu börjar det faktisk kännas ok). Linus kräver så mkt närhet att det liksom inte finns plats i min famn
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-01 21:06:22 följande:
    Jag är nog också en A, men om det är plus eller minus kan jag inte svara.
    Jag är A-rh+ som ca 40% andra av sveriges befolkning
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 11:35:37 följande:
    villken duktig son.hur gammal är han?barn visar oftast när de vill börja vara blöjfria.vår lilla tös slutade med blöja rakt av,hon vägrade även nattblöja och henne nattolyckor kan man räkna på en hand.
    Men ni åker väl på gruppbiljett?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!