Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-03-12 11:57:39 följande:
    Hehe visst är det några som är bra, men man kommer få höra låtarna till leda på radion iaf. Efter ett halvår vill man inte höra dom mer
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 11:48:39 följande:
    Ja jag skulle väl kanske inte betala för den... Men några låtar har etsat sig fast i huvudet
    en av anledningarna till att aldrig köpa skivor med nymoderna låtar.. (dubbla budskap)
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:53:59 följande:
    Eller om vi skulle gå till ÖF då på förmiddagen på fredag tillsammans?
    tanken är inte dum... kan väl höras av om det under nästa vecka, vet ju inte som sagt hur det blir med min sjukskrivning, vill ju tillbaka till jobbet men vetifan om det kommer gå..
  • Firstandhappy

näää dags att poppa musik, städa o shaka asset med sonen, dags att dräpa draken...

• Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-03-12 13:14:27 följande:
    hej på er alla var ett tag sen jag skrev i den här gruppen haft så mycket att göra i skolan... har lite glada nyheter i två och ett halvt år har läkarna trott att jag varit steril men nej inte för idag för första gången sen jag miste mitt barn för tre år sen har testet visat posetivt...
    grattulerar så massor...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 13:14:08 följande:
    Åh, kan du inte komma hit o städa sen? SNÄÄLLA! *ber så snällt jag kan* Jag måste verkligen städa till kalaset på söndag, men oooorkar inte!!!
    tänkte precis samma tanke... vill inte men måste, men nu när jag väl börjat så går det fan så bra...
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:22:53 följande:
    känns helt underbart att jag äntligen blivit det.. när anser ni att jag ska ringa kvinnohälas och så ska jag ringa redan i morgon eller ska jag vänta senaste graviditeten var ju skallbråck och var tvungen att avbrytas igen och fick då veta att denna gången är risken en på hundra i stället för en på tusen
    kanske lika bra att prata med dom så fort som möjligt eftersom risken är så hög.. sen får väl dom avgöra hur pass tidigt du ska få komma in..
  • Firstandhappy
    Svar på #1477
    tittade in på din grav-räknare... fint så attsingens..
  • Firstandhappy

om 30 minuter får alla komma hem till mig på fika, dåååå har jag städat klart o det luktar såååå gott här hemma, blir alldles salig.. nja om man ger fan att kolla in i willes rum o data/alltiallo rummet förstås, men dit stänger man bara dörrarna..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-12 16:07:46 följande:
    du får gärna fortsätta här med städningen.ni får ha en bra dag.nu ska jag pyssla om lillan
    tror jag säkert, ja idag har det gått med en hiskelig fart o noggrann har jag varit med... nu ska jag bara bädda sängen så är jag fääääärdig... ja om man bortser från de där rummen som man aldrig orkar med...
  • Firstandhappy

oh ni pratar om sovmorgon!! ha ha ha kvart över nio vänder sig mr om för första gången nu på morgonen o ger sin mamma en puss på armen, stackars lilla mr har blivit sjuuuuuk så han fick sova hos mamma inatt... kvart i tio orkade vi oss upp ur sängen..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!