Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-13 10:05:24 följande:
    Haha, nej det tycker ju inte jag heller... fast nästan hela min uppväxt har min pappa skämtat om att han är lik kungen... så det kanske börjar smitta av sig.... =D
    inte jag heller, tycker min pappa är lik Tuthan Kan On men inte ser jag ut som Cleopatra för det..
  • Firstandhappy
    MomZoon skrev 2009-03-13 10:33:55 följande:
    Gick in i V 20 idag, fler som gjort de här i Linköping Måste oxå passa på att glädjas åt att det är fredag idag.. GÖÖÖÖTT med helg..
    ja fruktansvärt skönt med helg nu... nää men v 25
  • Firstandhappy
    MomZoon skrev 2009-03-13 10:42:55 följande:
    Oj v 25, Jasså så du är en riktig tjockis nu da? haha (om man ju får säga så, vi kvinnor är ju normalt sätt rätt känsliga) men vem e egentligen normal..
    hahahaha jajjemensan, tjock på alla sätt, även innan graviditet med.. Jo mig kan man säga vad som till, är inte så särskilt brydd..
    Ja magen börjar att bli lite i vägen nu, mestadels för att den inte han försvinna efter sonen så magen blev stor ganska fort..
  • Firstandhappy
    MomZoon skrev 2009-03-13 10:56:28 följande:
    ja, det e samma här, asså att man hade de xtra kilona innan graviditeten, men du har ju iaf en ursäkt med tanke på att du haft barn innan.. Tagit reda på vad som är i magen nu da? Själv skulle jag vilja men gubben här hemma vill vänta, funderar på att sparka ut han från UL undersökningen nästa gång..
    vi hade tankar på att ta reda på det, men nu hgar tiden gått så fort o det är ju inte så långt kvar att det känns lite onödigt, blir lite som julafton mitt i juni... fast det vore ju lite extra skoj med en flicka nu..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-13 11:37:07 följande:
    nemen oj är det fredag den 13e en gång till redan du får gärna inboxa om du vill prata om vad det är som hänt
    yes, vi har två måander med samma datum på rad, feb+mars sammanföll bra lustigt i år..
    måste kolla upp hur ofta det händer...
  • Firstandhappy

Every year has at least one of these fateful days and some years have three. The pattern repeats itself over time, with 48 occurrences every 28 years.

jaha då har man lärt sig nåt nytt idag då..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-13 12:00:04 följande:
    japp det va mer än ja viste..
    varje dag är fylld av nya kunskaper att lära sig..
  • Firstandhappy

va dött det blev, är det verkligen bara jag som inte hår nåt att göra på hela dagen...

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 15:13:56 följande:
    tror alla tar badhus tar betalt oavsett man är omklädd eller ej
    ja jag tror det med, har vart på flera olika o där har alla fått betala vare sig de har badat eller inte.. möjligen om man åker till nån väldigt liten håla (typ Boxholm) så kanske man kan slippa..
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:37:00 följande:
    Tack för svar Nja, Boxholm ligger lite väl långt bort.
    ja det är väl inget man passerar bara därför..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!