• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-06 21:44:44 följande:
    värst är när barnen äter tandbortsen*skratt*eller när de biter ihopp munnen med tandbortsen mellan tänderna när de ska borstas.lillan var riktigt envis så till slut fick hon välja tandborste och då gick det bättre.vi har precis slutat med barntandkrämen då töserna inte tycker om dem längre så nu kör de med våran tandkräm
    Haha, känner igen det där. Molly har valt tandborste och tandkräm men ändå envisas hon med att hon skall ha vår tandkräm... däremot har vi eltandborste och det tycker hon inte om... men hon borstar gärna själv om hon slipper tandkrämen... det tycker hon är roligt...
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Jag har verkligen börjat få big boobs nu... bara fasar för hur de  kommer se ut om 14-15 veckor... Börjar misstänka att mina boobs kommer att vara lika stora som mina mammas... hängiga saker... *suck* Någon som rekommendera någon snygg amningsbehå i stor storlek. Typ i 80G eller liknande... 75H går nog också bra.

• dinana

Molly fick sin första tand på 1-årsdagen... sen har de ploppat upp en efter en.. Nu vet jag inte hur många hon har, men tror inte hon har alla ännu.. det skall väl vara typ 16 stycken eller nått?

• dinana

Vet inte om du svarade på mitt mail om bharna, kanske missade det... orkar inte kollar igenom alla meddelanden...

Jag har en vit i 80C, en annan i 80D och så en svart med gråa ränder i 80E. De är alla från HM. Har även en vit från Abecita i storlek 70F. Något av intresse? Det är amningsbehåar allihop. Men tyvärr är de försmå för mig.

• dinana

Åh va hände nu då

Var menat till Fru Tzoanidis...

Jag har en vit i 80C, en annan i 80D och så en svart med gråa ränder i 80E. De är alla från HM. Har även en vit från Abecita i storlek 70F. Något av intresse? Det är amningsbehåar allihop. Men tyvärr är de försmå för mig.

• dinana

Pratade precis med en kompis och hon berättade att när hon var gravid sist så gick hon från 70F till 80L i bh storlek.... *gaaah* Så jag väntar nog med att kolla på efter amningsbehåar tills bebisen är född

Fru T skrev 2009-03-07 17:23:33 följande:
    Inte dom storlekar jag är ute efter..
  • dinana

Någon här som har amningsbehå som passar mig tro? Är ju inte aktuellt just nu, men tänkte om det var någon som hade någon i bra rätt storlek så man kunde prova. Vet inte vart man kan gå om man skulle vilja prova olika storlekar. Kanske någon som vet? Sist hade jag en 75F, men den var alldeles för liten i kupan

• dinana
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-07 21:47:30 följande:
    Hahaha vilket skämt! Någon som såg melodifestivalen? Kan för allt i världen inte förstå hur låten "snälla snälla" kunde gå vidare! Jag höll på och skratta ihjäl mig Har aldrig hört en sån dålig låt! Tur att Sara Dawn Finer gick vidare iaf
    Konstigt, det är den enda låten som jag faktiskt ringt och röstat på... resten däremot är klassiska "tråkiga" låtar...

Jag älskar Caroline af Ugglas just för att hon är så speciell.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-07 22:38:45 följande:
    Ja, egentligen är hon ju så skön eftersom hon vågar vara sig själv.
    Ja. och hon står ju för vad hon sjunger... vilket man inte kan säga så mycket om de andra låtarna som är sådana där traditionella låtar som är skrivna av de vanliga låtskrivarna. 
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-07 23:24:48 följande:
    är det nån som ska till cupolens loppis imorrn?jag ska dit med barnen medan maken jobbar.nån vill haka med dit?
    Låter roligt, men jag vet inte... skulle vara kul men måste få skjuts dit i så fall.. när har de öppet? Skulle kanske kunna cykla om vädret håller i sig.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!