• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-03-10 14:44:59 följande:
    Tack alla goa tjejer för idag! Det var supertrevligt!
    Tack tack! Säger detsamma.. önskar jag kunnat stanna lite till.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 14:47:14 följande:
    Tack tjejer för idag! Jättetrevligt var det o kul att vi blev ett gäng Leo är såå stolt nu över sina nya fotbollskor, fotbollstrumpor o den RIKTIGA fotbollen som han o morfar var o köpte Vi kanske kan få ihop en eftermiddag/kvällsfika nästa vecka? Så alla som vill o kan kan lämna barnen hemma
    Det var mycket trevligt... önskar dock att man kunde ha stannat lite längre... är redan hungrig igen..

Vad kul att han blev glad för sina nya fotbollssaker.

*kram kram*
  • dinana

Häe gick man ner 20 kilo på pulverdiet... så det är nog väldigt olika från person till person.. men nu får jag allt ta å vänta till sommaren/hösten innan jag kan börja banta bort alla överflödiga kilon.

• dinana
    Fru T skrev 2009-03-10 19:47:49 följande:
    men stannade du kvar där sen? tränade du å motionerade samtidigt eller tappade du bara kilon å blev smal (inte vältränad)??
    Jag gick ner från 76 till 56 kilo på 4 månader. Tränade inte, men gick väldigt mycket. Det var efter att jag fått Molly, så det blev en hel del långpromenader Linköping runt. Jag blev trådsmal och var sååå nöjd. Höll vikten i typ ett år... men så fick jag någon fix idé om att jag var gravid.. och då gick jag upp till 60 kilo... och efter det så brast nog min koncentration för jag blev rätt onyttig efter det och så helt plötsligt så vart man gravid igen...
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 19:48:31 följande:
    Hur gjorde du då? Drack du det bara o inget annat o hur lång tid drack du det?
    Man måste nog variera lite... jag drack i stort sett 2-3 portioner om dagen... (tror de säger 5 på paketen)... men det där kan man ju variera lite allt eftersom... det är ju svårt att börja med fullkuren direkt. Sen blev det mycket frukt och vatten coh alla dessa gosa chokladbarer som finns att köpa. Sen kan man ju göra massa gosa smoothiesar med pulverdryckena... och glass =) Det är ju bara att låta fantasin flöda. Tror inte att jag höll mig baar till dryckerna.. men ju längre man håller på med dem ju mindre sugen blir man ju på annat. Det är som med godis.. slutar man helt med godis, så försvinner ju godissuget till slut.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 22:03:31 följande:
    Nån som vill hänga på o springa eller gå blodomloppet i slutet av maj? Bildar man ett lag på 5 personer så får man en picknick påse.
    Låter ju intressant, men kommer nog inte vara i så bra kondis då...
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-11 09:12:59 följande:
    Jahapp, då var de igång IGEN. Filip har feber och är snorig.. *suck*
    Ajdå, det vart ju inte så roligt att höra. Trist... får hoppas att det går över lite fortare nu när våren vankas.

Blev lite besviken nu när jag såg att snön låg kvar ute... kan den inte ta och försvinna snart. Skulle ju bli 7-8 grader till helgen,
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 08:51:16 följande:
    hehe ja kan ju följa me å hoppas på att förlossningen sätter igång
    Haha, vi kan ju ta och anmäla oss så får vi se vem som orkar runt =)
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 10:54:11 följande:
    Får ha några runt om oss som kan valla oss å några som går framför å lockar me glass
    Haha, ja precis =) Jag har ingen aning om i vilket jag kommer vara i då. Går å fasat för att jag kommer behöva sjukskriva mig nu. Men udnrar hur tusan man skall få pengar då. De säger att man inte kan ta ut a-kassa när man är sjukskirven och det förstår jag ju.. Men det vore ju trevligt om man kunde få lite pengar i alla fall. Jaja, vi får se vad de säger på fredag.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-11 11:35:14 följande:
    havandeskapspenning eller sjukpenning... om fk beviljar...
    Ja just det ja... vi får hålla tummarna för att de gör det då. Så slipper jag ta mer på a-kassan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!