Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

LittleMee skrev 2009-05-18 13:30:21 följande:
    Vi har upplevt att det är lite dyrare på Maxi men det beror nog på vad man handlar. City Gross kom på tal då de har bra kött men frågan är om det är värt den extra resan om det inte skulle vara nån skillnad på priset.
    Nja, alltså, det blir ju bensinkostnad att åka dit oxå, så ibland är det nog inte värt det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LittleMee skrev 2009-05-18 13:34:23 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 13:32:05 följande: Inbillar mig att Coop brukar vara så dyra. Har bara varit där en gång under premiären och det ångrar jag än. Var ganska less på att stå i kön i flera timmar .
    Ja, fast det är bättre priser på coop extra än på vanliga coop
    Nu är det inte kö i flera timmar
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 13:37:58 följande:
    mmm men det är sthlm, dit åker man ju inte om dagarna... i mantorp kostar de 89 kr... blir max 40 kr extra om man har en bil som drar ca 1liter milen o det sparar man in på blöjorna om det är så...sen är det väl mycket bara för att jag är van vid att handla där...
    Jo, det är klart. Sen beror det ju på en själv oxå o upp till varje familj Jag skulle kunna åka dit nångång ibland o handla, men inte jämt, blir lite för långt för våran familj, eftersom vi oftast åker när sambon slutat jobbet, hade jag haft körkort hade jag kanske åkt dit oftare.

Ja, jag har tänkt massor på Diana, undrar hur det är med henne.
    Familjetrollet: Har du hört nåt mera ifrån henne? Skulle ju iofs kunna skicka ett sms själv o kolla läget.

Diana är fortfarande inlaggd o kommer att vara tills bebisen föds, hon är uttråkad.
    Bebis kan komma när som helst, allt från 1 dag upp till 20.

Apipoulai skrev 2009-05-18 15:19:14 följande:
    Då hoppas vi för Dianas skull att det inte blir så många dagar.
    Ja, för det kan verkligen inte vara kul att ligga där.

Jag fryser ofta om näsan o har alltid gjort, den kan vara iskall ibland. Sambon tycker det är så gulligt o sagt att han ska köpa nässkydd åt mig

Apipoulai skrev 2009-05-18 16:41:20 följande:
    Säg till honom att köpa ett till mig också, när han hittar ett snyggt. Min "gubbe" får ofta värma min näsa, eftersom mina händer också brukar vara kalla.Min kropp tycker tydligen inte att händer, fötter och näsa är så viktiga organ att de behöver värmas upp mha blodcirkulationen. Och jag har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det, så det är inte därför som blodcirkluationen är dålig ut i mina lemmar.
    Jag har samma problem, händer, fötter o näsa blir iskallt på mig. Lite jobbigt när man jobbar i vården som jag gör o ska ta i de stackars gamlingarna som hoppar högt när jag kommer med mina iskalla händer, eller när jag ligger bredvid min sambo i sängen o han alltid får värma mina fötter. Är iofs väldigt frusen av mig på hela kroppen o kan ligga med flera täcken på mig o ändå frysa.
    Apipoulai skrev 2009-05-18 16:48:34 följande:
    När går denna tråd ut förresten? Börjar närma sig där också.
    26:e tror jag.
    Apipoulai skrev 2009-05-18 17:07:40 följande:
    Haha, samma problem här också. Jag skulle nog kunna väcka de döda med mina fötter och händer. Maken hoppar högt när jag kryper till sängs. Tack och lov för att det nu börjar blir sommar. För det verkar som årstiden påverkar temperaturen på mina händer och fötter.
    Här med, det är något bättre på sommaren, men på vintern är det verkligen jättejobbigt! Jag kan aldrig gå barfota inomhus på vinterna o knappt inte på sommaren heller. På vintern har jag strumpor plus tjocka tossar på mig.

Åh, äntligen får jag ligga på soffan o ta igen mig en stund..det har varit en låång dag idag med mycket spring efter Vincent o mycket tjat på Leo. Men nu lagar sambon mat o Vincent tittar på o Leo städar upp alla leksakerna här nere, vilket lyx man har

Hallå, vi har en ny tråd nu!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!