-
-
Mm, har varit där, men de har inget i min storlek... de har ju bara småstorlekar på sina amningskupor.... har varit inne i de flesta butiker och frågat efter vanliga behåar också... och det finns verkligen noll butiker som säljer bh för normal pris. Eva Corsetten eller vad de heter kan man beställa hos.. men då kostar de typ 400-500 krSkorpan08 skrev 2009-03-08 06:58:29 följande:Jag kan tipsa dig om att gå till Twilfit nere på stan. Där är dom väldigt hjälpsamma och trevliga. Och dom har en otrolig kompetens. -
De flesta underkläder jag köpt har jag köpt på den här sidan:
www.bravissimo.com/
-
Jag hittade massa skit, men köpte inte med mig något. Men jag såg dig däremot... men vi möttes typ när ni var på väg ut så jag hann inte tjoa till... sen var jag lite osäker på om det var du först.. men det måste det ju ha varit då.Skorpan08 skrev 2009-03-08 14:21:56 följande:Jag gjorde ett par riktiga fynd. Bla en babysitter från Fischer price, en sån som vibrerar och spelar musik. Den kostar 800 ute i butik och nu gav jag 200:- och den är verkligen i nyskick! Sen köpte jag lite leksaker till Elin och lite böcker till Pernilla och Ida.
Vi fick dock med oss lite gosedjur som Molly blev påprackad =D *haha* Blir att kasta i tvättmaskinen dock, för man vet ju aldrig med sådana saker... Men lite kul att vi inte vart helt tomhänta. Dessutom slapp vi betala för parkeringen då det åkte ett gäng samtidigt som vi kom och då fick vi deras biljett =D *Suvve!* -
Nej det är verkligen omöjligt... Ullared säger du... humm, har de något vettigt där? Jag har kollat på Tradera, men det är ju mest mindre storlekar där. Kanske skall efterlysa på Köp och sälj här på FL.Maria84 skrev 2009-03-08 14:00:28 följande:Kan bara hålla med dig, omöjligt att hitta större amningsvbhar i stan. Jag köpte på mig flera st i Ullared, älskar dem! Köpte två olika storlekar, där kostar de ju bara 70:-st och samma märke hemma kostar 295:- fast inte i de stora storlekarna.
Jag drar 75GG just nu, men jag räknar med att gå upp ett par storlekar till i sommar.. så 80H-HH är det väl jag skall hålla utkik efter... -
När är det de har öppet på Cupolen förresten?
-
Okej, det var ett bra tag tills dess. Får hoppas man orkar gå då. Skulle vara kul, men så är man väl rätt långt gången då.Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:38:18 följande:nästa gång är den 26/4. -
Känner igen det där... Molly hon försvinner nästan alltid när vi är på IKANO. Jag har vänjt mig nu så tar det inte så hårt längre.. Hon älskar att gå runt i de olika butikerna och plocka.... och är oftast i närheten. Så det brukar räcka att fråga i butikerna så håller de utkik efter henne. Men jag håller med om att de första gångerna hon försvann och väktarna hade henne då blev man lite rädd... men jag har vänjt mig... och nu vet väl i stort sett alla vem Molly är där *haha*Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:56:34 följande:haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker. ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären. där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga. saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig. nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir. nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen. -
Nej, det är ju knappast så att man struntar i det. Jag håller ögonen på henne hela tiden, men hon är en snabb rackare och känner till hela IKANO vid det här laget så hon vet vart hon skall ta vägen. Men vi har sagt till henne ett antal gånger att hon inte får springa iväg på det viset och jag tror faktiskt att hon börjar fatta nu. För de senaste tio gångerna vi varit där så har hon hållt sig i närheten eller åtminstone i samma butik. Brukar hitta henne bland smyckena och liknande där hon älskar att stå och plocka.
-
Nu är jag tillbaka från Kvinnohälsan. Fick inte lika bra resultat nu, så skall tillbaka igen på fredag och göra om testerna. Fick ungefär samma resultat den här gången som jag när jag väntade Molly, vilket innebar att Molly föddes fem och en halv vecka förtidigt. Så nu upptäcktes det ju tack och lov tidigare, så får hoppas man kan förhindra att man för havandeskapsförgiftning den här gången. Gick in i vecka 27 igår. Så nu sitter man och längtar till fredag då jag skall in igen och testa mig och hålla tummarna för att det ser bra ut då...