Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-09 15:42:45 följande:
    Då är vi i alla fall två. Fast som jag sa till brossan så gör det inte så mycket om bebisen kommer någon vecka innan beräknat. Bara sambons 30-årskalas är över (han fyller är den 24e maj)
    min son fick ligga på avd för förtidigt födda trots att han var fullt gången då han var så liten.moderkakan gav inte näring och var så liten.jag fick ligga inne över 2 månader innan förlossningen.jag ska hålla tummarna hårt för dig
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-09 15:41:14 följande:
    Hihi, synd att hästar skall kosta så mycket dock. Jag hade hästar när jag var liten, men aldrig mer säger jag bara... ALDRIG mer... hatar verkligen hästar... de är så otroligt korkade. Tyckte till och med fåren var smartare.
    jag tycker oxå hästar är korkade,tycker inte om dem.men en bil som gick igenom besiktningen och som sen har stått i ca i vecka ska ju inte bara gå sönder efter några få mil.så nu får vi likt förbannat leta efter en liten flyttbil*suck*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-09 16:47:39 följande:
    mm, jag hoppas jag slipper. när jag var inskriven med Molly så delade jag rum med en tjej som legat inne sen v 25. hon väntade i och för sig tvillingar. kontaktade efteråt och fick veta att hon födde två pojkar 5 dagar efter mig. har för mig hon var i v 34 då... kan säga att hon var rätt less på sjukhus =)

tur vi är fler =) ja, visst blir man förvånad. trodde aldrig bilen skulle gå igenom besiktningen, men det gjorde den faktiskt.. men vi fick lite skit också. det märkliga är att nu har bilen börjat tjuta när man kör.. vet inte vad det kan vara... men men.. så länge den startar så funkar den =D
    är det en volvo?då lär det vara bromsen.vår bil tjöt bara mer och mer och idag gick f*n skapet sönder.man kan undra vad för usel personal de har på bilbesiktningen.de måste ju ha sett att bilen inte var som den skulle
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-09 20:24:05 följande:
    Ja vsisst är det det... men så är den från -89 också.. så man begär inte så mycket av fanskapet. =) Den funkar ju och det är ju det viktigaste. VI höll på å diskutera innan idag om det inte är dags att byta till sommardäck nu... för vinter vill vi ju inte ha mer =D
    imorrn ska vi lämna in skiten på lagning,så nu rök alla flyttpengar*muttrar och vär många ramsor*maken är inte så road han heller

bio lät skoj.men kan vi inte ta det nån kväll istället så fler kan?
  • Familjetrollet

äntligen kan man sitta ner.är helt svmnfärdig efter den snabba långpromenaden

vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta och slänga en massa saker som inte används.måste börja planera villket rum som allt ska packas in i till flytten.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-10 09:10:11 följande:
    Bobby????
    vet du inte vem bobby är?den stackars pojken misshandlades till döds, under flera månader misshandlade de honom grovt,inget såg nått.man blir gråtfärdig man bara tänker på den stackars lilla pojken.det har gått lite över 3 år sedan han somnade in ensammen och sönderslagen
  • Familjetrollet
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-10 09:04:26 följande:
    Någon som vill ta en fika nu på förmiddagen?
    jag skulle gärna haka på men jag har fullt upp här hemma idag
    JePaLuLi skrev 2009-03-10 09:17:41 följande:
    Nej det kommer nog för alltid vara insvetsat i svenskarnas hjärtan. Fy!

Jag bangar inte en fika När och var?
    fy vad man grät när man fick veta vad pojken hade genomgått,jag grät nog extra mycket då jag själv var mitt i en chock då. det skrevs mycket om detta i samma veva som mitt MA
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-10 09:54:02 följande:
    Jag är grymt colasugen... skall kolla med sambon om jag får låna en hundring... för nu har det dragits 500 kr från mitt konto, så jag har bara 2 kr kvar på kontot...
    här är man lika pank då alla sparade pengar gick till bilen som ska lagas idag.

jag är fikasugen oxå,men jag är inget roligt sällskap just nu.insåg i helgen att påsken är på årdagen då vi förlorade barnens farmor och vår lilla ängel.så denna påsk kommer att vara väldigt tung för oss
  • Familjetrollet

ni som får pengar av era sambo,har ni inte gemensam ekonomi?
    här har vi haft gemensam ekonomi sen vi flyttade ihopp

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!