• Mizzz

Men.. tjejer, ni får ju inte säga olika, det är ju inte till nån hjälp

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 21:45:26 följande:
    Vad svårt, båda var ju jättefina. Det är ju enklare om man ser helheten... Men jag tror att det blir fint vilken du än väljer. Jag frågade sambon och han tyckte 2an var finast!
    Ja, svårt när man inte sett det övriga...

Jag ska ha en tiara med pärlor i, dessa är de två fina jag har hittat.. Båda funkar nog bra ihop med klänning, halsband har jag inte köpt än så det kan jag ju anpassa för tiaran.

Jag gillar båda (såklart)
    1:an tycker jag om för att den, dels är fin såklart, men även för att jag fastnade lite för att den inte var symetrisk, det hände liksom lite mer med den, om man säger så..
    2:an är ju oxå helt underbar enligt mig!

Får fråga sambon när han kommer hem oxå!
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 21:56:51 följande:
    Ja det är enklare att se allt i en helhet. Det är ett helt projekt att gifta sig Jag köpte en tiara, men så ändrade jag mig och ville ha blommor i håret istället. Men nu vet jag inte igen... får se vad frsören säger när jag ska dit. Vart solar man bäst och smidigast i den här stan? Det är ju dags att börja jobba på brännan så man slipper vara likblek
    Vad har du köpt för tiara då, om man får fråga :)

Badhuset har ju solarium, men vet faktisk inte var det är bäst...
  • Mizzz
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 21:52:55 följande:
    Jag röstar på 2:an. Men du känner säkert vilken som är din, bara du får fundera lite.
    Ja..
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 22:57:38 följande:
    Klart du får fråga. Jag vet inte så noga själv, vann den på tradera och sen dess har den legat i badrumsskåpet  Kan lägga in en bild på den imorgon! Vart fixar man naglarna då? Såg att Kicks hade manikyr, men det kanske finns nåt bättre ställe? Jobbigt att vara ny i stan
    Finns vid frisören "brännpunkten" oxå.. Har inte hundra koll faktisk
    Tror även att frisörakademin i hackefors fixar naglar, och då blir det ju budget, eftersom det är studenter..
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-04-23 23:05:22 följande:
    Finns vid frisören "brännpunkten" oxå.. Har inte hundra koll faktisk Tror även att frisörakademin i hackefors fixar naglar, och då blir det ju budget, eftersom det är studenter..
    Hmm, eller det var iaf någon av frisörskolorna som hade det.. Kanske var den kommunala..
  • Mizzz

hmm.. kom på att skolorna troligtvis har stängt under sommaren

• Mizzz

Nu beställde jag Tiara nr 2, så får vi se om jag är nöjd sen.. Det är ju ändå två veckor ångerrätt :)

• Mizzz
    dinana skrev 2009-04-24 19:07:20 följande:
    Jo, men ligger ju fortfarande på nedersta kurvan. Men h*n växer som h*n skall en så länge. Har ju följt kurvan så man får väl köra vidare att ta det lite lugnt fram över. Inte för att jag orkar ut å springa direkt. Gick typ fem hundra meter och hade så ont i höfterna sen att jag knappt kunde ta ett steg till sen.
    Du pratar nedre kurvan på SF-måttet eller?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!