• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

ja å magen e lite oense den hoppar runt å far jättemycke så ja tänkte ja skulle lyckas fånga det på film me mobilen, men så fort ja tar mobilen i handen så blir det blixtstilla å så fort ja lägger ifrån mig mobilen så sätter det igång igen

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 12:00:52 följande:
    En busunge redan nu alltså! :)
    jupp

mannen hoppas hon leker av sig nu å är lugn när hon kommer ut, men ja tvivlar på det...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:40:58 följande:
    Låter som att ni skulle platsa på våran gård Här finns lite allt möjligt och mer ska det bli Bara vi får ordning på det så som vi vill ha det.
    Här gäller det bara att övertala mannen att det är så han med vill ha det å sen hitta nån liten mysig gårf... vill dock inte ha en föör långt ut...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-15 19:13:22 följande:
    tjusigt som attans..tänkte bara kolla med er som vart på crocus o gjort UL (typ könsultraljud) är det tillväxt UL man bokar då o vad kostar det??Ligger ju ganska olika i priserna beroende på vad man ska göra..
    jag mailade han och fråga och det är tillväxt ul man ska boka... antingen vanligt eller 3D
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

å ja har vart vaken sen 4 nån gång så nu när solen lyser så fint så är ja så trött att ögonen går i kors = kryper ner under täcket i soffan å sover lite (mannen ligger å snarkar så vackert i sängen)

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 08:11:31 följande:
    Gooood morgon solstråle.... mähä inte de nä... sussa en stund till du..
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen

*snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nu är ja vaken, igen

Ja har mamma i Söderköping, å närmare vill ja INTE ha henne, träffas vi för ofta så blir ja bara såå sjukt trött på henne. Det räcker gott å väl me hennes titt som täta telefonsamtal som gärna varar i närmare en timma...

Pappa har ja ju i Växjö å har alltid haft så att ha honom långt borta är ja van vid, dockhar vi bättre kontakt sen ja flytta hemifrån än vi hade när ja bodde hemma hos mamma. Men vår kontakt är stadig å ja lider inte av att vi inte ses så ofta.

Mormor (min extra mamma) har jag i Norrköping å henne saknar ja desto mer, skulle mer än gärna vilja ha henne vägg i vägg. Å vi är faktist lite sugna på att när hennes man tar ut pansion köpa gård ihop Mormor är en alldeless speciell person för mig å hon är verkligen mitt allt!

Svärisarna har ja ju i Grekland...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 12:21:09 följande:
    ahh va underbart, har med en sån relation till min mormor, men som för den delen även är min mamma efersom det var hon som uppfostrade mig och jag bodde hos henne de första 10 åren i mitt liv..
    Jag har åsså bott hos min mormor tillåfrån hela mitt liv faktist
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!