-
min mormor e 72 men hon har en ung man som håller henne ungFirstandhappy skrev 2009-03-16 12:38:11 följande:samma här, vad som än hänt i livet så har jag alltid landat hemma hos mormor, skönt att hon inte är så jättegammal och kommer finnas till i barnbarnbarnens liv...
heh nee men hon ser inte äldre ut än vissa 60åringar såå. Å förhoppningsvis så hängor hon me ett bra tag till.Det är såå tråkigt när man förlorar någon som står en nära, den dagen min mormor blir gammar kommer vara en mycket jobbig dag!Maria84 skrev 2009-03-16 12:34:08 följande:Den som ändå hade haft sin morrmor i livet, eller farfar Stått dem mkt nära men mormor dog när jag var 9 och farfar dog när Liam låg i magen. Men är glad att jag har min morfar och farmor ialla fall! -
Min mormor rider fortfarande å hon säger att hon ska fortsätta fram tills den dagen on ramlar av å inte kan rida merdinana skrev 2009-03-16 12:54:54 följande:Min mormor är 83 år och går på gym 3 gånger i veckan =) En riktig friskis o svettis-tant är hon. Sen har hon en pojkvän som är 65 år =) Morfar gick bort för 7 år sedan. Träffar dem väldigt sällan, men men... desto roligare när man väl ses.
hon är älsta eleven på ridskolan i söderköping å gar vart så i 10 år..
-
Ja har inte så mycket att säga om mina svärisar... har träffat dom två gånger nu å knapt pratat med dom, men dom har välkomnat mig till familjen å ser fram emot ett till barnbarn...Firstandhappy skrev 2009-03-16 14:40:37 följande:Skulle gilla mina svärföräldrar om han inte drack så förbannat bara o slutade härja o gorma för allt o sköta sitt eget, och henne skulle jag gilla om hon bara skaffade sig lite stake o slutade jamsa med så förbannat hela tiden...Annars är dom bra...
vi kommer ses kanske en gång om året eftersom dom bor i grkland så skulle det längre fram visa sig att ja inte gillar dom så är det inte hela världen... -
Ja använder dom i toalettenMarayah skrev 2009-03-16 17:06:08 följande:Hihi, lillfisen då... Någon som har erfarenhet av Willys maskin disktabletter???? Har just mailat till axfood som gör dom. Har diskat ca 5 maskiner med deras maskin disk och ja blir bara argare för varje gång. Halva tabletten blir kvar i maskinen. Deller så trasas den sönder och lägger sig utför hela luckan... O så blir inte disken ren. Hade en annan sort som e lågpris tabletter. 30 st för 20 kr. O dom var mkt bättre än dessa... Kan vara ett måndas exemplar va vet ja. Har ännu ett paket hemma så ja hoppas ja inte behöver kasta nästintill 50 tabletter.
BÄSTA rengöringen för toan, lägg ner en tablett innan man börjar städa så får den ligga där å lösas upp å sen är det bara att skura toan som vanligt, alla avlagringar som sätter sig i vår gamla toa försvinner. Skit effektivt
Har mormor lärt mig...
men när ja har diskmaskin så använder ja dyrare märken... -
Här har ja legat i sängen å myst med en av kissarna å säkert tre timmar nästan... mannen va så grinig när han vakna så ja orka inte va i samma rum som han, nu har ja frågat om vi kan köpa McD men han har tydligen tappat talförmågan för han har varken svarat eller komenterat, sen ställde han sig i duschen å nu står han där...
karlar
-
hehe ja gör det, då behöver du ju inte slänga dom iallafallMarayah skrev 2009-03-16 19:45:02 följande:Va HÄFTIGT!!! Kanske ska testa det då. Då e dom ju bra till nått iaf.
-
Fast MÅNGA av dom biliga alternativen är inte goda, ofta gärna lite blaskigare å ja........Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 19:50:00 följande:Du är som min sambo Han vägrar att köpa billigare märken på mat för det kan smaka äckligt! Larver säger jag! Kan man köpa billigt o det fortfarande är bra mat o smakar bra så varför inte??
men pröva kan man ju göra, vi köper tex alltid eldorados stora burkar gröna oliver för dom är godast... -
coffe house by Gorge!! stora torget... massa goda rätter å perfekt för lunch Mumma!!!
-
ja tycker deras sallader är såå godaApipoulai skrev 2009-03-17 15:01:10 följande:Det var ett bra fik förut, men nu har de slutat med smoothies. :'(
-
Nu har vi vart på IKEA å handlat skötbord
mannen överrumplade mig med att helt plötsligt säga att nu tyckte han det va dax
å på lörda ska vi åka te nkpg å spana lite
Dinana kan inte du hjälpa mig att hitta den här skötväskan till billigast möjliga, den ska vara svart!
http://www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SH&Category_Code=DB&&Product_Code=22000