Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

söndag den 15'e eller söndag den 29'e mars då?? tänkte om det va fler som ville invänta lite pengar..
    (fan va dyrt det blir nu när mannen ska ta körkort)

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 12:57:55 följande:
    Ok. Jag kan bara denna söndag eller söndag 22 mars, det är de två söndagarna jag kan på hela mars, sen är det kalas o grejer resten av dagarna.
    kanske vi ska ta det en lördag då??
  • Firstandhappy

snart kommer mormor o ska ta wille en stund så man kan åka o shoppa lite, inte för att man är det minsta sugen på det i det här vädret...

• Firstandhappy

idag ska man till bvc kl 15 för willes 1 års spruta (bättre sent än aldrig) annars blir det att städa här hemma som man alltid gör om dagarna sen ska man iväg till mantorp o handla lite på city gross, har fortfarande inte lärt mig vart allting finns på ica maxi så när man står framme i kassan o kommer på vissa saker så orkar man bara inte springa tillbaka, har dessutom billigare blöjor i mantorp..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:17:22 följande:
    Tack! Just den finns bara i blått, men det finns en annan variant som är vit och brun, den har de också
    usch prata inte kläder, får ångest när jag kollar willes garderob o byrå... Han har så mycket kläder att det inte finns plats o då har vi ändå hängt undan ca hälften som är lite stort...
  • Firstandhappy

skööönt, nu har mr somnat o man har resten av kvällen för sig själv då mannen är ute o dricker öl med jobbarkompisar, nu blir det att svulla piggelin-glass och dricka massa citronvatten..

• Firstandhappy

ojsan, lugn dag här...
    Vart hos sjukgymnasten idag o läget är oförändrat, nu vill jag stoppa mr i säng o vila en stund, hoppas han vill samma sak..

• Firstandhappy

mannen höll på att låna ut min bil till familjen en vecka då deras är på reparation, tur att jag hann sätta stopp, skulle bli galen utan bil..

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-05 16:02:52 följande:
    män och deras bilar*suck*blir inte så skoj när sonen ska lämnas på söndag.då jag får vänta 30 min på bussen hem från resecentrum själv,och när man är mörkrädd så är det inte skoj
    hahaha nä verkligen inte kul alls, tur att det är min lag som gäller här hemma då!! Min bil, mitt körkort, min vilja, jag bestämmer..
  • Firstandhappy

nu blir jag så ARG, nästan så allt gick enligt mina planer, la sonen i sängen o han somnade, la mig själv i sängen o somnade, skulle ju bli väckt av mannen när han kommer in i sovrummet o väcker mig ur min underbara törnrosa gravido sömn bärandes på 1 st så stooooor o fet semla bara till MIIIIIIG, men... Jo jag sa MEN... va hände då?? Jo han ringer o väcker mig ur min törnrosa gravidosömn o berättar att semlorna är SLUT..

Stackars gravida semmelsuktande ewa får ingen jävla semla för alla **##"!/&%=)(/&** pensionerer har vart o tagit alla..

DET FINNS INGEN RÄTTVISA I VÄRLDEN...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!