Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-03-04 21:52:44 följande:
     Vad snällt! De har inte en till som står och skräpar Nu måste jag in och kika på vad det är för vagn Vi är redan 99% säkra på vad det blir för vagn här om allt går som det ska.
    hur går det för dig med blödningarna? ska du få ett UL snart? Måste vara jättetufft att gå med ovissheten!
  • SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-03-04 22:51:29 följande:
     Inga mer blödningar sen i söndags. Inget UL på länge, rätta UL blir ju inte förrän i april eller nåt sånt. Har inte ringt bm ännu, tar emot lite.
    skönt att det är lugnt med blödningarna. Men tror du inte att du får ett tidigare UL pga blödningarna om du vill?
  • SmileyMalin

thelifesaviour: var det idag du skulle på UL? lycka till i så fall

• SmileyMalin

fy vilken tråkig fredag det här blev har känt av tendenser till magkatarr dom senaste veckorna och sista dagarna har det blivit mer och mer. Så imorse vågade jag bara äta lite a-fil till frukost, och efter bara en liten stund fick jag så sjukt ont! kröp upp i soffan och bara låg och tjöt en lång stund tills det värsta gick över.
    Nu har jag inte rört mig på över en timme så nu är det nästan helt borta, men jag vet ju att det kommer tillbaka om jag försöker röra på mig eller äta något....
    Har dessutom dottern hemma, känner att jag inte pallar med att ta mig till dagis och hem igen. Skitdag!

• SmileyMalin

äntligen verkar katarren ha lugnat ner sig... har dock även lyckats dra på mig en rejäl förkylning med feber.. hoppas sambon kommer hem snart och tycker lite synd om mig

Kom dock på att vi måste fatta ett beslut om NUPP-testet snart.. UL är ju på måndag morgon!!!
    Å ena sidan känns det dumt att tacka nej när det ändå är gratis....
    Å andra sidan skulle jag aldrig gör fostervattenprov oavsett hur dåligt resultat vi får... så då skulle det ju bli 6 lååååånga orosfyllda månader.

• SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:44:41 följande:
    Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!
    åhh vad kul! grattis blev du kvar på samma BF?
  • SmileyMalin

oj oj oj vad nu skriver får se om jag hinner läsa ikapp nån dag
    Ultraljudet gick bra iallafall! Bara en liten bebis till allas stora förvåning och inte särskilt stor heller, blev tillbakaflyttad 3 dagar. Så vad det är som tar sådan plats i magen är fortfarande ett mysterium
    Känns som att jag är gravid "på riktigt" nu! Så i måndags firade jag med att köpa dom allra första pyttesmå bebiskläderna Så mysigt!

• SmileyMalin

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-11 13:06:28 följande:

Har någon av er någon erfarenhet av föräldrakooperativ?
    jag jobbar på ett
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 13:08:06 följande:
    helt underbart när det fungerar, de har ett här i lambohov som jag tänkte jag skulle kolla in...
    finns nog närmare 4-5 stycken åtminstone i Lambohov, vilket ska du kolla?
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 19:30:24 följande:
    bra fråga, ligger här bakom kullen, bara sett det när jag gått förbi, vet inte ens namnen på dom..
    vilken kulle?
    Vet att det finns ett som heter Kotten och ett som heter Galaxen. Också finns det ett med något riktigt skumt namn.....
    Och såklart mitt jobb Ekdungen och våran andra avdelning Skogsgläntan Så det finns en hel del!
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 17:02:56 följande:

Vi pratade om att ta en fika på kvällen nästa vecka, då kanske du kan?
    kvällsfika låter kul Då skulle jag också kunna hänga på!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!