Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-03-28 19:13:56 följande:
    Ewa, det är skönt att inte ha något liv! :)
    jo kanske det...
    just nu saknar jag mitt gamla liv... mer vin än kroppen kunde klara, sena utekvällar, lösaktiga förbindelser o snabba motorcyklar...
  • Firstandhappy

fint på olika sätt..... *suck* dålig kväll...

• Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-03-28 20:24:40 följande:
    Här har det varit full rulle hela dagen..Vincent fick massa fina presenter. Nu sitter vi hos lillisen o super till /Becka
    kommer på en gång... ha en super kväll...
  • Firstandhappy

hahahahaha mohahah mohaha mohaha, snart öppnar apoteket så jag kan hämta p-piller till kattfan, har brutit ihop det det jävla skrikandet... dags att beställa tid för snipp snapp av äggusledus med...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-30 09:02:07 följande:
    Hehe, mars är en rolig månad för katter
    NÄÄÄÄÄÄ, nog för att jag har tålamod till förbannelse allt som oftast men nu är det snart slut... konstant i 3 dagar har det sprungits o skrikigts dygnet runt.. mjao mjao mjao MJJJAAAOOOO.... ahh blir galen på det....
  • Firstandhappy

hmm apoteket öppnade redan 08,30, kanske skulle ta på sig o knalla dit då... ju snabbare det blir gjort desto bättre

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-03-30 09:10:52 följande:
    ylande katter är inte roliga.men katter är så smarta att de spottar ut p-pillren och blir på tjocken endå vi funderar på att skaffa katt framöver,men då ska det bli skogkisse eller siames
    hahaha dom kan ju försöka när det är jag som ger dom piller... här kommer det inte spottas ut nåt kan jag lova...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-30 09:17:18 följande:
    Hehe, nä fy, det är jobbigt! Om du undrar så är det jag som lagt till dig på facebook
    Nu är vi vänner {#lang_emotions_kiss}
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-30 11:00:07 följande:
    Ja, fast du får tänka på att kastrering inte alltid hjälper =D P-piller hjälper definitift inte.
    vet det, har haft katt innan, men i de flesta fall så hjälper det till viss del.. (dvs kastrering)
  • Firstandhappy

håller på med ansökan om dagisplats till Wille, men det finns ju så många olika alternativ... vad ska man välja??
    Enskild förskola
    enskild familjedaghem
    enskild fritidshem
    förskola
    öppen fritidsverksamhet

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!