• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

cellprov blir man kallad till när man fyllt 23, jag har gjort det två ggr nu å för mig kändes det inte ett dugg konstigt, ja inte konstigare än vilken gynundersökning som hällst... kan ju aldrig säga att det känns "bekvämt" när man liger halvnaken me strumpbeklädda fötter i vädret
    '

Däääm vad ni skrivit idag!!

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-03-24 21:08:27 följande:
    Att gå på gynundersökning är som att gå till tandläkaren, ett ont måste. Bara att stänga av och tänka på nåt annat medan yrkesfolket gör vad de ska.Jag brukar alltid tänka att besöket är ändligt. Tiden den går ju alltid. :)
    Lite så ser ja på det hela åsså å vid båda tillfällerna ligger ja med händerna knäppta på magen å blundar eller stirrar i taket
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 12:57:32 följande:
    Da shit alltså...Bästa är sen när bebisen kommit o man har familjen som så gärna vill hjälpa med att passa bebisen o vara nära väldigt ofta... kommer bli så skönt sen när den nya är ute..
    Hehe min mamma har sagt att hon ska komma å hälsa på en gång i veckan, men ja tror faktist inte ja vill ha henne rännande här såå ofta, skulle nog bli gaaen då
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 13:15:30 följande:
    nä det måste ske på ens egna vilkor...tycker det ska bli skönt med alla 3 familjer sen när man kan lämna över ett eller två barn till dom en timme eller två o få sova lite sen när allt är klart, eller bara att få vara ifred en liten stund med det "andra" barnet..
    jo det förstår ja

min mamma går ju mig lite lätt på nerverna..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nu börjAR det gå för långt här hemma, nu damsugar mannen mig me...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-25 13:29:14 följande:
    Haha, är du så dammig? :)
    ja tydligen å nyss skulle han te å spruta rengöringsmedel på mig, vet inte vad ja gjort idag
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 13:30:33 följande:
    förstår det, kanske lite med tanke på det du berättade igår... (inget illa menat)
    min mor är mycket speciell om vi säger så...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 13:32:25 följande:
    orkar gör jag alltid, men jag vill ju dricka spriiiiit... eller nja lite vin iallafall... hmm 4 månader kvar..
    å jak vil ha SKUMPA!!! gärna nyss
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-25 13:32:54 följande:
    Fru T skrev 2009-03-25 13:31:09 följande: Haha, vilken rar karl, omtänksam, håller frugan ren. ;D Eller?
    hehe ne vet inte va han sysslar me idag han försökte damsuga Sture me men där gick gränsen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja tror ja är på bra humör idag, blev nyss frågad varför ja sitter å flinar för mig själv i soffan, han trodde ja satt här å snacka massa skit haha ja har väll massor me lyckohormoner i mig eller nåt (kom inte på vad dom kallas eller e det endofiner eller nåt sånt)??

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!