• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-27 20:45:21 följande:
    mannen hemkommen o nu ligger de alla 3 i soffan o vilar, Wille på bröstet på Dani o katten på wille... han tyckte katten va söt o att det var klart att den skulle bo här...tur att man har en djurälskande snäll man..
    Vad myysigt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-27 20:45:21 följande:
    mannen hemkommen o nu ligger de alla 3 i soffan o vilar, Wille på bröstet på Dani o katten på wille... han tyckte katten va söt o att det var klart att den skulle bo här...tur att man har en djurälskande snäll man..
    meeen vad e detta ja skickar innan ja skrivit klart helatin ju...

du måste ta ett kort på högen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 12:03:58 följande:
    shit, så känner jag mig när jag klippt av mina naglar...
    ja me, får inte änns upp pengar från golvet ellr kan öppna förpackningar om naglarna går av
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 12:14:36 följande:
    nä o man går emot med fingertopparna mot allt hela tiden o känns skitskumt..
    ja ellerhur, nu har ja ju inte superlånga men dom är ju ändå inte nerklipta...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

fan ja har fått massa äckliga finnar på magen

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 12:26:40 följande:
    hmmm *poff* *paff* *spluff* kläm dom jävlarna bara..
    har gjort det men nu har ja massa fula röda fläckar iställe, kommer en ny finnjävel om dan den här veckan jävla släktingar
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-30 16:29:28 följande:
    Att vara själv med ett barn är lite skillnad på att ha en hel familj att försörja.Dessutom vill jag inte behöva vända på varenda krona utan mina barn ska ha det bra. Jag har ingen lust att gå på bidrag och skit. Vi har det bra ställt nu och ännu bättre blir det när jag också får ett jobb. Alla är ju som sagt olika och jag vill kunna ge mina barn nya fina kläder, jag vill att vi ska slippa äta nudlar och blodpudding osv...Man vänjer sig vid en viss standard helt enkelt.
    ååå blodpudding som är så gott
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Jag köper inte begagnade kläder på nätet då jag vill se det jag köper först, köper knapt nytt på nätet liksom... men har inget emot begagnat så länge det är helt å rent, å spec bebiskläder hinner ju knapt bli slitna...
    Kommer få högar me kläder från tre håll från bekanta...

Angående bidrag så har man ju tyvärr inte alltid nåt val (jag har vart där) men det är ju inget man strävar efter å njuter av att gå på (även om det finns dom som är sjukt lata å utnyttjar systemet) mer än så tänker ja inte lägga mig i den diskutionen....

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-30 17:48:31 följande:
    Verkligen tackar för en trevlig eftermiddag mina damer!
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 17:46:51 följande:
    SANNA & LINDA... spank you werry much fore todaj chicks....
    tackar själva!
    Å som tur är så gilla mannen kläderna ja kom hem me, ha sa att vi kommer få en sjukt söt/stilig donna
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 17:53:15 följande:
    hoppas ni stod ut med min griniga son idag, märktes att han va trött som tusan stackars barn, har lagt honom i sängen för att sova en stund nu..
    tycker inte det va såå farligt ändå han kan ju inte va på topp alla dagar heller

Nu vill ja shoppa meeeeeeerr
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!