• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-26 11:23:07 följande:
    Någon som vet hur Gracco syskonvagn är? Såg en på blocket som jag tyckte såg rätt smidig ut, men såg ju lite billig ut... men det spelar ju inte så stor roll egentligen... skall ju ha den som extra vagn
    om det är den som är två på längden så känner ja en som är suupernöjd me sin! tycker inte den ser "billig" ut..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-26 18:59:01 följande:
    här var det lugnt idag.nån här som är insatt i facebook?har bara hört negativt om den sidan.måste man regga sig med sitt riktiga namn?funderar på att öppna en sida på facebook men vill inte att folk ska kunna leta reda på mig där.har haft en/flera personer som har användt min identitet till internet,tidningar,tågbiljetter samt försökt få lgh i mitt namn och personnr osvhur funkar facebook?
    Du reggar dig med ditt riktiga namn, lite av grejen är ju att man ska kunna hitta gamla bekanta som man tappart bort tex.. men även hålla kontakten med sina nya Däremot kan du välja själv vilka som får komma in på DIN sida, du kan göra så bara ditt namn och inget annat syns fören du acsepterat den som vill komma in å se. man gör altså en vän förfrågan som du får klicka ja eller nej på å klickar du nej så kan den personen fortfarande inte se mer än ditt namn...
    alltså: dom som du har som vänner får se info om dig men inga andra...
    fattar du?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-26 19:56:39 följande:
    nu får man lida igen, städat som en galning o nyss hemkommen från hjärta till hjärta o handlat kvittersaker till påskafan..Ont ont ONT stavas det i mina stackars höfter o svank... nu blir det badet o sen massage o mat i sängen...
    ja får lida för att ja BARA va ute å promenera i ca 1 tima idag.... känns som ja inte sitter ihop alls så nu kan fan varken mannen eller bm tjata på att ja ska röra på mig!!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-26 19:53:12 följande:
    Jag heter ju Diana Sjöberg Wallenberg på Facebook =) Det gör jag inte i verkligheten... funderar på att ta bort Wallenberg helt...
    Ne klart man inte MÅSTE skriva sitt riktiga namn men det är ju lite det som är grejen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

å så skicka ja innan ja va klar igen...

lite av grejen e ju som sagt att man ska ha sitt riktiga namn... sen bestämmer man ju själv vem som kan "komma åt en" å personnr å dylikt visas ju inte...

ja har tex att bara mina acsepterade vänner kan komma in på min sida... dom ja inte vill ha där ser ju bara mitt namn i svart text å kan inte klicka på det, dom kan skicka mig en vän förfrågan men det är ju upp till mig om jag vill tacka ja eller nej...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-26 20:19:04 följande:
    näää, bättre att va still o äta gott...
    Jo uppenbarligen, men vet inte om det är så bra heller för nu har ja börjat svälla
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-27 11:54:17 följande:
    USch då, det låter inte kul. HAr har man inte svällt något... förlovningsringen sitter lika bra nu som när jag köpte den =) Fast jag svullnade inget med Molly heller... däremot gick jag upp en massa i vikt... vilket jag hoppas jag slipper nu.
    Ringarna fick ja ta av mig för en månad sen, å igår kväll så hade ja jätte ont i fötterna så mannen fick masera lite å då såg vi att dom va svullna, likaså händerna. Ja har blivit plufsigare i ansiktet me. Vikten har börjat hoppa på mig nu me så få se vart det slutar... hoppas ja slipper se ut som en balong bara {#lang_emotions_frown}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Hallå är det nån som vet nåt om Maria84? har inte sätt henne i tråden på länge.. hoppas allt är bra med henne!

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 19:52:33 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 19:44:09 följande: ingen aning.var det hon som väntade barn?har otroligt dåligt minne
    ja det är ju hon som bor på en gård å haft massa problem med blödningar...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 19:58:22 följande:
    Ja det finns ju massa fint. Men jag vill ha nytt, det känns fräschast. För oss iaf.
    Å skulle ingen köpa nytt så skulle det inte finnas nå begagnat att köpa för dom som vill
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!