VI från Linköping Del 3!!!!
Mizzz skrev 2009-03-31 20:41:46 följande:
höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då
iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!...Så jag vet hur du har det Fru T!
så va det ju det hette .-D glömmer bort det helatin men folk vet ju vad ja menar ändå
Vissa stunder är ju värre än andra men nu kommer det oftare å oftare å bara ja ska plocka upp nåt på golvet så måste ja hålla mig i för det är som att ja inte orkar hålla upp min egen tyngd med benen, att ja liksom inte riktigt sitter ihop. Å resa mig upp kan ju va en historia för sig, så nu är det lite tal om sjukskrivning, men inte innan besöket hos sjukgymnasten den 17e iallafall (om det inte blir mycket värre snabt) ibland e ja nog lite för envis för mitt eget bästa, även om ja kan gnälla för småsaker som ett myggbätt