-
Hihi, ja det var faktiskt riktigt skönt ute. Fast det är lite småkyligt i luften fortfarande. Jag gick en lite promenad till IKANO och så hem igen. Det räcker för mig... är helt slut i kroppen nu. Trodde jag skulle orka med mer, men min kropp börjar redan bli gravidtrött. Sen så är magen stenhård på kvällen så man kan knappt röra sig... får hoppas allt står rätt till där inne med bebisen. Skall till BM igen på måndag så det blir väl nya mätningar då hoppas jag. Känns som tiden står still när man inte göra något speciellt på dagarna. Imorgon skall jag in til lstan en sväng i alla fall så då lär det ju gå ett par timmar i alla fall. Skulle gå till något lunchställe som hette typ "bellos". Någon som vet vad det är/ligger?Familjetrollet skrev 2009-03-18 15:09:53 följande:här tog vi en långpromenad och passade på att gå förbi vårt kolonihus.idag var det riktigt skönt ute när det inte blåste kallt. vi har även vart på nya coop extra",inte mycket att hänga i granen"men det blev en del mat ändå. -
Ah, ja jag vet då inte... det är en kompis som skall dit å luncha i helgen och hon undrade om vi inte kunde gå dit imorgon och äta och se hur det är... Vet inte vad de har.. men kompisen skall ju bjuda.. så jag hänger gärna på. *hihi*Apipoulai skrev 2009-03-18 16:01:10 följande:Bellos ligger på Apotekaregatan (f d Sangria), men jag visste inte att det var ett lunchställe. Jag var inte superimponerad av deras mat kvällstid... föredrar Sangria, som jag tidigare sagt, men där har man bara råd att äta en gång i halvåret.Åh, glass hänger jag gärna med på.. fast jag kan ju som sagt bara på eftermiddan... eller jag kan ju tidigare, men man måste ju hämta Molly på dagis vi ett...Apipoulai skrev 2009-03-18 15:58:07 följande:Okej, då hänger jag med i svängarna igen. En vårglass på fredag hade inte varit fel! :D -
Här har vi alltid glass hemma... tror vi köper ett par liter i veckan i alla fall. Men det är inte samma sak som att sitta på ett glasscafé ute eller köper en står våffla med massa kulor... *åh vad sugen jag blev på sommar nu*
-
3 april kan jag nog =) hänger gärna på.... sen vet jag inte hur pigg jag är då... men lite mat går ju alltid ner.
-
Ja, jag känner igen det där. Men det blir som sagt bättre med tiden tack och lov. Jag kan typ bara äta ett mål om dagen nu. Äter jag två så blir jag jättemätt och jättespänd och kan knappt röra mig resten av dagen. Men man vet ju aldrig hur det är om några veckor. Så här gravid som jag är nu har jag aldrig varit innan =)
-
Här har man putsat fönster precis... så man kan se ut genom fönstren och faktiskt se våren komma krypandes. Åh, solen skiner idag också... fast det är rätt kallt ute ännu.
Lycka till Stolt Enbarnsmamma på den stora dagen!
-
Haha, jag det behövs när man har katter som sitter å dreglar ner rutorna dagarna i ända... och då är det ändå utekatter... så det är fläckar på båda sidorna. Tack och lov är det inte lika lerigt på insidan som på utsidan....thelifesaviour skrev 2009-03-19 09:31:35 följande:Åh härligt! Putsa fönster, det kanske man ska göra! :) -
Ny magbild nu (som vanligt på torsdagar). Går in i vecka 29 idag enligt den gamla uträkningen... men får vänta till söndag med den nya. Bidde ingen jättebra bild, men tog en svartvit från tatueringssidan idag för omväxlings skull.
-
Haha... så sött.. här går man på kortpromenader, men tycker det är lagom jobbigt att gå till dagis och lämna/hämta dottern så det blir inte så mycket mer än det. Men men, idag skall jag ner en sväng på stan i alla fall. Fönstrena är putsade i tre rum nu.. så bara tre kvar nu. Ser ut att bli fint väder idag igen i alla fall.Fru T skrev 2009-03-19 10:35:39 följande:är lite så där fixig av mig mannen tycker ja tar det lite för lugnt, han vill att ja ska röra på mig mer... men nu finns inga mer ansträngande saker kvar att göra. Kom precis på att ja fick superont i höften efter storstädningen av toan i fredags så den biten tror ja jag ska lämna över till mannen.. Fönstrena måste putsas me nu när solen hittat fram, ser skapligt skabbiga ut efter att katterna suttit å sucktat efter fåglarna utanför men det är ju inte såå ansträngande, ja kan ju hålla mig stående iallafall... det är ju när ja sätter mig på golvet eller hukar mig som höfterna blir ledsna.. Ska försöka ta mig ut på lugna promenader ut i solan en gång om dan, men det är så jädra tråkigt att gå själv å mannen tycker ja går så sakta så vi kan inte gå ihop för ja blir bara irriterad att ja hamnar efter så tillslut så ser det rätt kul ut då vi håller hand me mig ett steg bakom.. ser mer ut som han är ute å släpar på en sur fru
Du går väl in i v 31 snart... så spännande! -
Fru Tzoanidis:
Skall ni på tillväxtUL i v 32??