Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping Del 3!!!!

Jonna1974 skrev 2009-04-02 15:52:56 följande:
    Upptäckte den här tråden nyss...Hej på er allihopa! Jag bor i lambohov gift, 3 barn o 4an på väg...Brukar ni gå till öppna förskolan?..
    Hejsan och välkommen hit!!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-02 19:38:56 följande:
    Hon mår bara bättre och bättre allt bra med er? *Kram*
    Här är det bara fint. Filip e lite rosslig. Va skönt att Nathalie fick plats där ni ville till slut. Låter som du har ett par super fina glasögon nu. Mumma med glass på bosses!
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 20:50:45 följande:
    Åh vad roligt! Grattis! Vad snygga glasögonen låter! Jag måste testa Bosses glassbar nån gång, alla pratar om den Marayah: Tack så mycket för ikväll. Vad kul att jag fick följa med
    Tack själv!! Det var trevligt att du hängde på. O lillen med såklart.
  • Marayah

Go morron!!!

Idag är man på tipp topp humör när man vaknar och ser att den UNDERBARA solen visar sig även idag.
    Nu ska här göras frulle...

• Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-03 13:37:17 följande:
    Vad kul att några fler hänger på Jag ska strax hämta Leo på dagis, sen tar vi bussen direkt. Är väl vid trädgårdsföreningen vid 15 eller kvart över. Ska vi ses vid lekparken?
    Det blir bra. Här ska jag just packa undan plugget och göra mackor som ska med. Och fixa i ordning Filip med ordentligt med kläder.
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-03 13:59:05 följande:
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt! Jag vill ju vara ute i solen.
    Stackars lilla tjejjan.. Filip gillar inte alls att ta Molipect heller. Kräks hon för att den smakar illa eller för nån annan orsak? Filip tycker den smakar illa.  Var din B ute pch åkte med chevan nått vid 14,30 tiden?? Var nån i en sån bil som vinkade på mej vid busshållplatsen på fogdegatan och ja känner bara ni som har en sån grön..

Tack tjejjer för idag! Känner mej "solbränd" i ansiktet, hettar lite.
  • Marayah

Här blir det oxå grillning idag. Här har hundarna anlänt. Har haft fullt upp med frulle och satt mej ner tro de eller ej för att plugga lite medans Filip sover och Marko e ute och leker.

• Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-04 11:49:31 följande:
    Halloj i vårsolen! Tack för alla krya-på-dig-kramar till Elin. Idag har febern gått ner lite men inatt hade hon över 40 så vi satt uppe och baddade henne med kalla handdukar. I em blir det att bädda ner henne i vagnen och gå ut i friska luften lite. Just nu ligger hon och sover. Marayah: Det var nog inte min man du såg, jag hade bilen hemma så dags. Fru T: Vad jobbigt du verkar ha det, men du har inte långt kvar nu.
    Okej, då får ja fortsätta o inte veta vem det var.

Stackars lilla elin, och tråkigt för er med att inte få sömn.. Hoppas hon kryar på sig snart lilla stumpan... Säkert dagis bakterierna som slagit till. Styrkekramar till er vännen!
  • Marayah
    Apipoulai skrev 2009-04-05 00:21:45 följande:
    Är det inte änkor som har sin ring kring halsen? Har varit borta från datorn några dagar nu, inte utan att känna sig lite handikappad.;) Har varit över i Gbg och vaktat söta små barn. Lillebrodern hade växt massor och han skrattade när han såg mig. Det gick även bra att bära runt honom med mera (vilket inte gick med farmorn och farfarn samt fadern(!?). Enligt modern började han då skrika, men inte med mig alltså.) Skrev också mina två första prov av tre för taxin och jag klarade båda. :D Den ena bättre än den andra, men vem bryr sig så länge poängen räcker för G. ;) Ett prov och en uppkörning var nu. Kram på alla, hoppas vi får fler lika underbara dagar som det var idag.
    Grattis!!!!
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 15:01:20 följande:
    Vi tänkte att Leo skulle få börja i nån fotbollsskola eller liknande. Är det nån som vet hur vi ska gå till väga för att söka? Han är väldigt intresserad av fotboll o tycker det är riktigt kul o det är väl kanske inte så konstigt eftersom både hans pappa o hans morfar båda har spelat fotboll en gång i tiden är väldigt intresserade av fotboll
    Har funderat över detsamma till Marko, men där han gick innnan jul skulle dom byta ögare o så, så de blev inget mer med de.
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 16:06:00 följande:
    Vart gick han?
    Typ liknanade som thelifesaviour skrev boll med lek här i skäggetorp.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!