Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-22 21:16:15 följande:
    Här är man helt slut i kroppen. Skall till BM imorgon och typiskt nog så är Molly sjuk nu så jag får se till att hålla sambon hemma imorgon så jag kan åka till barnmorskan vid elva. Vi vet inte varför hon är sjuk, men hon har knappt ätit något sen i torsdags och det börjar ju visa sig nu. Vet inte hur man skall få i henne mat för hon vill verkligen inte äta något. Det blir lite plurr i blöjan emellanåt.... tips??Har lagt upp en massa saker på Tradera, men självklart så dyker sakerna inte upp. Suttit och väntat sen åtta nu =(.
    T har stora problem med powern.ibland tar det upp till 18 timmar innan auktionerna kommer upp.jag ska oxå hiva ut en del på T.rensar för fullt här hemma

L och V mamma
    jag får hoppa fikat då tiden krockar med dagis/skolhämtning

skorpan08
    huga för magsjuka.här är vi snoriga och hängiga.

igår blev vi så glada då lillan vågade cykla till slut.hon har vart så rädd när cykeln vinglar.men nu kom hon igång igår och cyklade en hel del.så nu ska hon träna så att hon förhoppningsvis kan cykla utan stödhjul till hösten.

vad ska ni hitta på idag?här ska det packas,städas och tvättas
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-23 08:43:52 följande:
    Ja, det löste sig till slut, men måste säga att det är lite irriterande när man vill lägga upp bilder på sidan i efterhand och så kommer aldrig auktionerna upp. Men i morse vid sju så hade de dykt upp i alla fall. Så nu har jag fixat det.Skall ner till barnmorskan vid, så då får sambon vara hemma och vabba Molly. Slängde ni cykeln???
    trist att T krånglar.jag har slutat med powern pga krångel.cykeln är kvar ska se om jag hittar stödhjulen
  • Familjetrollet

Dinana
    cykel hade stödhjulen kvar.fixar bild under dagen

• Familjetrollet

dinana jag lägger in bilden i mitt galleri på cykeln.jag har en till 12 tumare med stödhjul som funkar att cykla på direkt

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-23 13:17:26 följande:
    Så nu har Sture passat på att inviga skötbordet me vad skulle vi göra utan denna lilla kille som måste kontrolera å godkänna allt
    villken hårig bebis.hahaha.ser ut som att katten vet hur bebiasr ligger på ett skötbord.

katter är så roliga .här har vovven och tokiga kaninen lekt för fullt tillsammans
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-23 14:12:06 följande:
    Vart annonserade du om att vara dagmatte?? Skulle med vilja ta hand om en vovve på dagarna.
    blocket
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-23 14:12:06 följande:
    Vart annonserade du om att vara dagmatte?? Skulle med vilja ta hand om en vovve på dagarna.
    iboxa mig så kan jag hjälpa dig med hur man gör
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-23 14:49:10 följande:
    Aha... men det var den på bilden du syftade på först väl. Eller är det här den som fungerar.
    det är cykeln vi pratade om som hade en sprika i sadeln.den andra är röd och svart
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-23 15:02:48 följande:
    hehe det gör vi me skulle kunna göra en bilderbok med bara honom i... ni vet alla dom där poserna å konsterna å stuff som man bara ser katter göra på knäppa klipp eller på nätet, han har dom alla dessutom så ligger han å snuttar på sin egen svans så det bara smaskar när han sover...sen har vi ju den andra galningen som fått för sig att husses tandpetare är det roligaste som finns, så här har ja hittat honom två dar i rad nu...
    så söt
    dinana skrev 2009-03-23 15:04:23 följande:
    okej, vad skall ni ha för den röda/svarta?
    vet inte
  • Familjetrollet

vem har beställt vinter?gaaah jag ville ju inte ha snö igen

vad ska ni hitta på idag?här ska det tvättas,blir aldrig klar med tvätten.sen ska vi försöka ta oss till rosen och se om vi kan få kolla på skolan och skaffa inskrivningsblanketterna.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!