Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-24 10:43:28 följande:
Blir bara så trött, irriterad o arg!! VARFÖR måste folk ha åsikter om allt???Ända sen Leo föddes o när Vincent föddes oxå så har jag fått höra att jag inte är nån riktig mamma för jag har inte fött fram mina barn vaginalt!!!Utan jag har bara legat o latat mig typ när läkaren har plockat ut dem. Jag har visst FÖTT mina barn men med kejsarsnitt! Ingen verkar fatta hur sårad jag blir av såna kommentarer Likadant är det med amningen, då får jag oxå höra att jag inte är nån riktig mamma som bara ammade mina barn i några veckor. Att bröstmjölken är det bästa o att ersättning är dåligt. Visst är bröstmjölken det bästa, men går det inte så är det superbra att det finns ersättning! Mina barn har inte alls mått dåligt av att få ersättning o de har jättebra immunförsvar!Jag blir så ledsen o arg!Förlåt, var bara tvungen att skriva av mig lite.
tyvärr tycker inta alla likadant.jag fick oxå fula kommentarer då jag inte ammade så länge.jag gjorde allt för att lyckas med ammningen.jag satt uppe hela nätterna och försökte pumpa,jag storgrät varje gång pga olidlig smärta då mjölken bara sinande.till slut fick maken nog och sa att vi skiter i amningen då den inte funkade.min bröst mjölk sinade redan efter ca 2 -4 veckor.med lillan sinade ena bröstet snabbt och det vänstra funkade ca 4 månader,men det kom bara puttelite.så lillan fick amma först och sen ta flaskan
ang föda barn så tycker alla olika.jag tycker att föda barn är genom att göra det vaginalt.men det är vad jag tycker.kejsarsnitt får man ju pga av olika orsaker.men man får barn på två sätt,vaginalt och kejsarsnitt
dinana skrev 2009-03-24 10:49:03 följande:
Nej, det är ju inte det.. och nu går ju tiden fort... Det är ju tur att vädret varvas lite så man inte blir fast dagligen inomhus. Idag så har jag lock för öronen. Inte så kul?! Molly åt faktiskt en halv smörgås innan, men sen så kastade hon omkull sitt mjölkglas och då blev jag verkligen fly förbannad. Jag vet inte hur jag skall kunna hålla mina känslor i schack, men jag kan säga att som gravid så är mitt humör verkligen upp och ned. Minsta lilla och jag blir tokig.
låter som mitt PMS när jag har rejäl mens.
Skorpan08 skrev 2009-03-24 10:01:31 följande:
Tack! Mår redan bättre. Visst kan ni åka med mig även nästa gång, det är ju ändå på vägen .
tack vad snällt av dig.hur är det med värken,har den gett sig?hoppas du är bättre snart.du får gratta lilla elin från oss