Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-08 10:22:40 följande:
    Jag var på seans när jag väntade Lucas. Trodde inte alls på sånt, men hon sa så mycket som verkligen stämde och som hon absolut inte kunde ha vetat om...Hon sa dessutom att mitt första barn skulle bli en pojke och att vi skulle få en till tätt efter. Dock sa hon att det andra barnet skulle bli en flicka... Innebär det att Linus kommer bli transa?
    eller homosexuell?
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08

Ewa: Du måste vara rädd om dig och inte hålla på och ramla på det viset. Blir ju rädd ju!

maria84: Mina tankar är ständigt hos er! Jag finns här om du vill prata/gråta.

Diana: Håller tummarna att du får gå ett par veckor till!

• Skorpan08
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 18:55:21 följande:
    Ewa, hoppas allt går bra! Ring om det är någonting, lova det.Jag fick vända när vi kom till Lambohov, för då fick jag äntligen tag på Ewa. Var livrädd där ett tag. Men sen åkte vi hem till mamma och åt jordgubbar, sen blev det god mat på Magnolia, i spöregnet, hur gosigt som helst.
    Vad gulligt av dig att åka dit och kolla så allt är ok!
  • Skorpan08

I em var vi hos bm för vanlig koll. Värken i magen som jag trodde var växtvärk var inte det utan den hör ihop med foglossningen. Tack för den!
    Men det var underbart att få höra hans hjärtslag! Elin tittade alldeles storögt när bm kände på magen och sen förde dopplern över den, när hjärtljuden hördes trodde jag nästan hennes haka skulle nudda golvet! Hehe, hon såg så fundersam ut.

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-05-08 19:06:52 följande:
    vad gulligt.elin kommer bli en supersöt storasyster.då ska jag hålla tummarna att du slipper få ondare i bäckenet.har ni kommit på några pojknamn ännu?vaa? var det åska ute nyss?vad ska ni hitta på ikväll?här ska det slöas framför tv och sova tidigt då vi kommer ha fullt upp hela morgondagen
    Tack. Jag hoppas med på att jag slipper värre värk i bäckenet. Vi har några namn på lut, favoriten just nu är nog Måns.
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-08 19:12:59 följande:
    hihi såå gulligt
    Ja, hon är världens sötaste!
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-05-08 19:16:19 följande:
    lika söt som sin mamma.du får hälsa dina trevliga föräldrar från mig
    Tack{#lang_emotions_embarassed}. Visst ska jag hälsa dom.
  • Skorpan08

Ja, just det. I mitt galleri under Nr5 ligger en nytagen magbild. Om någon är nyfiken alltså!

Fredagskramar till ALLA!!!!!!!!!

• Skorpan08
    Mandarin skrev 2009-05-08 19:29:39 följande:
    Har nu gjort köns ul? Till mig kläckte min bim ur sig att Alex var en pojke. Skulle blivit en Alexander ha ha ha smacka om att vi blev förvånade när det kom ut en flicka.
    Vi var på RUL och frågade då om vi kunde kika efter. Vistt kunde vi det. Och han bresade rent ut sagt på benen så en blind hade kunnat se vad det var för kön. Det kunde inte bli mycket tydligare sa läkaren.
  • Skorpan08

Diana: Lycka till!

Fru T: Kan du inte lägga ett alsolomslag på maginfektionen? Du fäster en kompress över det infekterade området och dränker sedan in den med alsolsprit. Alsolspriten hjälper till att "dra ur" infektionen.

Kugghjul och Treo: Välkomna hit!

Ewa : Skönt att det skapligt bra på sjukan!

Familjetrollet: Hoppas det har löst siog med brunnslocket.

Alla som ska på galej ikväll får ha det super trevligt.

Jag och Pernilla har bakat kanelbullar idag. Sen gick vi ut och flyttade på jordgubbsplantorna till ett bättre ställe. Och sådde även morotsfrön i trädgårdslandet. Så nu har jag ont i fogarna. Men jag får skylla mig själv. Kul hade jag iaf!

Nu ska jag skala potatis och göra en potatisgratäng. Hoppas mannen kommer hem snart. han bygger om sin kran så den passar nya lastbilen.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!