• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-01 20:06:12 följande:
    Ajajaj, vad jag har ont i ischiasnerven eller vad det nu är.Kan knappt röra på mig. :(
    urk va jobbigt!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Haha jag har påbörjat packningen av bb väskan har packat så mycket som paprena me min blodgrupering som ja fick hos bm igår men rästen lär nog dröja ett tag till {#lang_emotions_tongue_out}

tyckte att det va lika bra att lägga ner dom paprena i den väska ja tänkt ha på en gång så ja inte glömmer att ta me dom...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

sönder över lite hästlinement det gör susen

börjar bli dax att uppfinna den där sapp aparaten nu tror ja allt

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 20:14:21 följande:
    Klok Linda. :)
    "Plötsligt händer det"
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-04-01 20:14:34 följande:
    sönder över lite hästlinement det gör susen börjar bli dax att uppfinna den där sapp aparaten nu tror ja allt
    självklart är sönder = sänder
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 20:00:51 följande:
    DET är bra träning det... sötast i världen är dom när man ska ställa dom i gräset med barfota fötter o de bara viker sig dubbelt...
    hehe jaa det är sött, så va min minsta syster, hon tyckte ALLT va läskigt första sommaren hade fötterna uppe vid öronen så fort man sänkte henne mot gräsmattan eller vattnet i basängen ne hon skulle ligga på sitt fårskinn annars va hon skitarg!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 20:35:24 följande:
    Får man fråga vad du har för blodgrupp? *nyfiken* :p
    hehe ja har A posetiv (tydligen den vanligaste blodgruppen i sverige sa bm)
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-01 20:21:46 följande:
    Om nu tycker jag skriver konstigt så beror det på att jag fick en mindre stroke innan. Men hjärna blanda ihop orden och jag ser inte sånt jag ser läser mina meddelande.
    Nee va de d du säger?!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 20:46:13 följande:
    =) Jag är 0 positiv. Den näst vanligaste. ;)Vilket betyder att jag kan ge blod till alla blodgrupper som är Rh+, men bara få av min egen blodgrupp (men även 0-).
    Där ser man, ja e inte haj på sånt där alls men nu vet ja iallafall vad ja själv har..
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!