• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-03-25 13:41:45 följande:
    Haha, ja, jag kan tänka mig det. Katter brukar inte vara vidare förtjusta i att bli dammsugna. :)
    Nje! eller Sture går att damsuga om man drar ner till lägsta sug å sitter me han i knät å tar lilla munstycket, då tycker han nästan det är skönt ja veet han ÄR knäpp..

men inte om man kommer me fullt pådrag å me stora munstycket i högsta fart
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-25 13:51:41 följande:
    Endorfiner ja. :) Det är alldeles fullt av sådana idag, jag är också jätteglad. Det är solen!
    JA så va det ju det stavades ja det måste va solen, ja fnissar för mig själv å känner mig jätte sprallig..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 14:02:29 följande:
    jag med sprallig o lycklig, fast av andra orsaker... eller ja solen gör ju sitt med...
    har ni vart där????
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 15:23:46 följande:
    Ok, det var ju synd Behöver nämligen byxor, har visst minskat i omfång fast det inte känns som det, men när byxorna är för stora så måste jag ju gjort det
    Där ser du
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 17:29:15 följande:
    kom precis hem... det blir en liten Morgan..
    Mys, hur känns det då?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 19:17:12 följande:
    det känns jättebra, synd bara att alla andra verkar förvänta sig en flicka mer än vi..blev riktigt osams med mamma då hon direkt utbrast "nääää va trist" när vi sa att det va en pojke till..
    ja det va ju lite trist, ja är helt övertygad om att dina grabbar kommer ha sjukt kul ihop
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 09:25:15 följande:
    Synd, skulle vilja känna på en.. Men närmsta återförsäljare jag hittat är i Täby! :(
    Dom ska finnas att provköra i Jönköping me, vi va inne på en sån rätt länge men när ja sätt dom i verkligheten så är ja inte lika sugen längre... Stod ju en brevid oss på fiket , du skulle frågat om du fick känna {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 10:22:50 följande:
    Ja, det borde jag ha gjort, men då var jag inte inne på den än. ;D Jag ändrar mig fort. Men hur var de i verkligenheten då? Vad tyckte du?
    Jag gillar inte handtaget alls, ser smidigare ut på bild men i verkligheten så känns det så stort på nåt sätt.. den känns låg å när man byter till sittdelen så tycker ja tillome den ser skabbig ut
    Men smaken e som baken å många som har den har ju chansat å köpt den på nätet utan att änns sätt den i verkligheten å är supernöjda... för mig är den snyggare på bild å i verkligheten dock..
    Ja och mannen va inne på den mååånga gånger å satt å tråna efter den på nätet mycket. den får defenitivt ett pluss för priset tycker ja, riktigt bra om man köper hela paketet å så är ju liggdelen lite så där retrosnygg...

Men det slutade ju med en trehjuling istället nackdelan med fyra fasta hjul är ju att man får "lyfta" runt den i svängarna å vill ja styrketräna så kan ja lika gärna gå till gymer
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja fjädringen tyckte ja kändess lite stel på den när den är helt ny men har hört att den blir mjukare sen.. den e inte som grisly iallafall den är ju stenhård (den billiga kombivagnen som finns på BP) 

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 10:34:35 följande:
    Nej, jag har läst just om fjädringen en hel del, för det tycker jag är jätteviktig också och den ska tydligen vara jättebra. Många som bor ute i skogarna säger att den är jättebra i fjädringen. Men allt är ju så subjektivt. :/
    Det finns ju en kronan tråd här på fl, har du vart där inne å kikat? alla har bara possetivt att säga men det gör ju dom som har bugga eller UJ å liknande om sina vagnar åsså men inte får det mig att köpa en vagn för det egen uppfattning är viktig men du har ju tid på dig ja ändrade mig måååånga ggr innan ja föll pladask men det är nog viktigt att åka å känna å klämma mycket, det gjorde ja tills mannen va trött på mig, men då hade ja ju kännt på alla vagnar hur många ggr som hällst å lärde mig känna skillnaden på dom, å en vagn som kanske inte va så snygg blev plötsligt snyggare när den va grym att köra osv...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!