Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

ahhhhhh, wille har fått dagisplats från o med 10 aug...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 12:26:35 följande:
    Åh har ni redan fått besked? Det har inte vi Grattis till dagisplatsen!
    jag gick in o kollade bara därför att!! trodde verkligen inte det, men vilken tur att jag gjorde då de senast skulle ha svar på onsdag..
    Dagiset ligger precis här nere på kanten av vår parkering...
    wow helt underbart men shit... vår "lilla" plutt ska bli stora killen o börja på dagis..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 12:56:45 följande:
    Oj, det var verkligen tur! Jag trodde man fick besked i brevlådan. Kan man kolla det på nätet alltså?
    ja om du har fått en sån där lapp från kommunen med vilka dagisplatser du sökt..
    då kan du logga in med person nr o kod på nätet...
    Ja helt makalöst, har gått o tittat på det dagiset varenda gång vi gått förbi o sagt att oj vilken tur vi skulle ha om vi kunde få plats här...
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    tycker han verkar vara väldigt neg... fel på håret, fel på magen, verkar va fel på allt...
  • Firstandhappy

nu har jag vart duktig o deklarerat med för både mig o sambon... synd att hans pengar bara försvinner, annars hade vi lagt allt på hans körkort...

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:13:45 följande:
    Några som vill träffas i trädgårdsföreningen imorgon eftermiddag?
    hmm kommer nog att vara där, ska fika med min brukare, vilken tid?? kanske stannar förbi på vägen o säger hej iallafall, kommer dock att vara barnfri..
  • Firstandhappy

kattfan har gjort nåt.... hela sidan blev pytteliten... hur fixar man detta nu då??

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 13:18:57 följande:
    Jag hittar inget så han verkar inte vara placerad än
    det står ganska direkt när man loggar in så det är nog som du säger att ser du inget så är han nog inte placerad än..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:17:35 följande:
    Jag tänkte kanske vid 14-15 tiden? Sambon ska iväg o äta mat med sitt jobb direkt efter jobbet så han är inte hemma förrän sent på kvällen så jag måste hitta på nåt att göra då så inte dagen blir superlång
    tiden fungerar för mig, kan skicka sms till dig becka runt den tiden så får jag se om jag hittar dig..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 13:23:30 följande:
    Vilket datum ska han börja då? De börjar med ansökningarna 4 månader innan, men här i Lambohov verkar de vara tidiga, för vi fick besked för två veckor sen o det var då mer än 4 månader kvar, vi fick svar efter bara en månad.
    jag ändrade wille sökkriterier för bara nån vecka sen o hade redan nu fått plats..
  • Firstandhappy

wille har ju stått i kö egentligen sen 31 jan, men då sökte vi ju till dygnet runt omsorg

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 13:33:48 följande:
    Jag hoppas verkligen att han inte menade allvar.
    hej min vackra, hoppas allt är bra med er... länge sedan vi sågs nu...
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 13:45:02 följande:
    Hej mumsiga lilla du! Här är Elin fortfarande dålig. Febern har dock äntligen börjat gå ner. Men hostar och snorar, svårt att få i henne mat och dryck. Och jag bara växer och växer. Jag tycker också att det är på tok för länge sedan vi sågs, hoppas lilla fröken är frisk snart så vi kan ändra på det! Saknar er ALLA! Börjar ju få lappsjuka här ute på landet nu.
    förstår det, känner mig lite lappsjuk bara här ute i lambohov, hahahahaha...
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 13:48:48 följande:
    Åh, mysigt med trädgårdsföreningen. Vi promenerade som vanligt igenom där idag och det är så fint och mysigt där på våren. Kommer ihåg ungdomens glada dagar i trädgårdsföreningen, haha.
    många alkoholhaltiga drycker har intagits under de grönskande träden..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!