Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-09 10:26:20 följande:
    Nä men fy vad hemskt Hur kan folk göra så? Lucas är allergisk mot katter så vi kan inte ha nån, vi hoppas att det växer bort så vi kan skaffa en i framtiden. På BVC sa de att om vi gjorde oss av med våra ketter tidigt så var chanserna goda att det skulle försvinna. Så våra sötnosar fick flytta ut på landet till kattparadiset Jag skulle vilja ha kanin eller nåt men sambon säger bara "vi bor i Skäggetorp"... Han tror inte att de får stå ifred ute
    risken är väl rätt stor att de stackars kaninerna inte får det tyvär..
    ja jag är bara lite nervös för nu att Molgan ska vara allergisk eller nåt, men hoppas på det bästa, ingen i min familj är det o inte i sambons heller o wille älskar sin UrrBurr så vi hoppas på att kunna behålla henne.
  • Firstandhappy

hämtat katten hos en granne, slagits med annan kisse o slagit sönder nån lampkupa.. trevlig granne, ville inte ens ha betalt för lampan... lämnade numret ifall hon skulle ändra sig..

• Firstandhappy

Hobbyfärg??? har dom det på Tiimari i filbytergallerian??

• Firstandhappy

nä ingen aning... upplys mig gärna!

• Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 12:25:33 följande:
    guns hobby bod ligger mitt emot stångebro gatukök och medmera ligger vid rondellen på nya tannefors vägen vid drottningbron och så har ldu kungsbergsskolan där med går inte att missa
    hmm långt borta alltså... tänkte ta bussen till stan..
  • Firstandhappy

får nog tanka bilen o åka istället..

• Firstandhappy

nackdelen är mina höfter nu, foglossning till förbannelse.. får se hur jag gör, men tack så mycket för tipset..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-09 12:44:18 följande:
    Är allergi ärftligt och isf hur ärftligt?
    ingen större jättekoll på det.. kanske är olika beroende på vad det är för allergi..
    vet att med wille tyckte bvc att vi skulle undvika fisk första året pga sambons kraftiga allergi mot det, men han verkar ha klarat sig ifrån det..
    oss frågade de vad vi hade för allergier i familjen o släkten.
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 12:31:52 följande:
    okej medmera butiken blir man väldigt väldigt snnabbt beroende av finns alllt man kan tänka sig där
    ja det kan jag tänka mig, blir nog en promenad dit sen... bara se när sonen vaknar med..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-09 13:07:50 följande:
    Hittade en sida om allergi som känns tillförlitlig. www.phadia.se/dia_templates/Page____2325.aspx
    sen finns alltid undantagen som bekräftar regeln...
    arv & miljö finns alltid med, hela min familj så långt jag vet tillbaka är allergiska mot mögel men inte jag, jag blev däremot känslig/allergisk mot bi/getingstick.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!