Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Puh, nu har jag slagit in paket i en timmes tid, en del är visserligen Vincents paket, passade på att ta dem samtidigt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Maria84 skrev 2009-03-14 21:39:05 följande:
    Här sitter vi och väntar på en ambulans åt sambon nu! Ringde för ett tag sen och det känns som en evighet sen jag pratade med dem!
    Oj, vad har hänt!?
    Maria84 skrev 2009-03-14 22:00:13 följande:
    Han fick jätteont i magen och fick kräkas och sen fick han ingen luft och tuppade av, fick fånga upp honom. Och så mår han jättekonstigt. Men nu är han på väg in till sjukhuset med ambulansen.
    Men gud så obehagligt! Hoppas att det inte är nåt allvarligt.

O jag sitter med Vincent i famnen som vaknade o var livrädd för våra jävla tonårsgrannar har tydligen inte lärt sig att stänga en dörr försiktigt, säkert 10 ggr på kort tid så har det smällt i deras dörr så det ekar. Så gör de jämt, suck!
    Nu sover han i min famn, får väl ta med honom till våran säng..

Skorpan08 skrev 2009-03-15 13:00:47 följande:
    Familjetrollet: Pratade med maken och han hade redan gett bort våra flyttlådor. Tyvärr.LoV mamma: Grattis till Leo på stora dagen!Maria84: Otäckt med din sambo, hur går det för honom?Apropå illamående. Jag mådde illa alla tidigare graviditeter. Det sägs att man mår mer illa när man väntar en flicka. Får se om det stämmer, för då borde jag ha en med pip i magen nu.Mitt bästa knep mot illamående är att småäta mest hela tiden.
    Leo tackar

På mig stämde det iaf, har inte mått illa med mina pojkar, eller lite små illa mådde jag precis de första veckorna när jag var gravid med Leo, fast det gick över ganska fort o jag kräktes aldrig, tack o lov.
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:38:29 följande:
    Grattis Leo på 4-årsdagen!
    Leo tackar
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 13:40:32 följande:
    Ja, grattis Leo!!! :D
    Tack tack

Leo tackar alla så hjärtligt för gratulationerna

Vad ni har skrivt i dag! Har inte hunnit in här nåt idag alls, lite abstinens hade jag nu
    Vi städade på fm o gjorde färdigt tårtan, morgonen började självklart med att vi sjöng för Leo, Vincent sjöng högst Han fick massa fina paket av oss, men de allra bästa var cykeln o en radiostyrd polisbil.

På em kom släkten o några kompisar till oss (Leos gudmor) o då fick han bland annat de där fotbollskorna som han o morfar var o tittade ut, med tillhörande strumpor o riktig boll o en massa fina kläder o massa andra saker.

Nu kommer sambon o Leo med pizza, riktig onyttig dag, men vi orkade verkligen inte dag, är såå trötta. Så imorgon börjar det hårda livet igen

Några som vill komma hit o fika imorgon? Vi fick massa fikabröd över som vi inte kan frysa in igen.

Familjetrollet skrev 2009-03-15 19:31:21 följande:
    jättefint.jag gillar gammadags lockarLeos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 18:31:13 följande: kan ev komma beroende villken tid det ärhär har man äntligen rensat lådorna i ena rummet.massor av prylar är ute på tradera nu.vet nån vart man kan köpa hästprylar till ett tösrum?vi har letat men finner inget.rustas hästbård var slut.barnen har bestämt sig för ett hästrum och ett barbierum
    Jag kan hela dagen tror jag, beror på om min mamma kommer hit på em, men gör hon inte det så kan jag närsom..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!