Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-16 18:10:01 följande:
    Ja det är märkligt.. vi har ju en maskin som hör till stångåstaden.. och jag kan säga att det mesta som stångåstaden är skit... ingen högklassmaskin direkt. Det är inte ofta den diskar rent, men har aldrig varit med om att tabletterna inte löses upp.
    Vi har diskmaskin från stångåstaden som är jättebra, fast nu kör vi ju iofs med Yes.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Puh, nu har jag äntligen kommenterat allt! Ni hade skrivit 10 sidor under dagen

Mamma åkte hem för en timme sen, vi har haft en jättemysig dag, men det fina vädret försvann ju hastigt o lusigt, så vi åkte aldrig iväg utan gick omkring i Lambohov istället i närmare tre timmar o kollade på massa hus o hade med oss bullar o varm choklad, supermysigt Leo hade med sig sin nya fotboll som vi sparkade med. Vincent sov länge i vagnen.

Nu ska sambon o jag se på familjen annorlunda o sen cityakuten.

Ewa: Vi gick förbi hos dig idag föresten, visade mamma vart du bodde, ville visa henne hur vi kanske skulle kunna bo.

Marayah: Hoppas att du inte blev arg på mig idag för att det inte blev nåt fika, du lät lite besviken. Förlåt! O förlåt för att jag lät lite konstig i början, jag såg på mobilen att det var du som ringde men när jag svarade så lät du precis som min kusin som oxå heter Maria så jag blev lite förvirrad

Fru T skrev 2009-03-16 19:57:39 följande:
    Fast MÅNGA av dom biliga alternativen är inte goda, ofta gärna lite blaskigare å ja........men pröva kan man ju göra, vi köper tex alltid eldorados stora burkar gröna oliver för dom är godast...
    Nej, inte allt är såklart inte gott, men det är ju inte de dyrare märkena heller
    Jag kan ex. inte äta mamma scans köttbullar, det måste vara icas Fast helst av allt egengjorda såklart.
    Marayah skrev 2009-03-16 21:25:37 följande:
    Becka: De e lugnt. Var faktiskt skönt att komma hem. Hann ju inte se  vad du skrivit här då de var full rulle imorse då ja inte kunde gå hem o äta frulle efter Marko lämnats som ja brukar göra. Apropå imorron så kommer Jockes kusin på besök så då kan ja inte komma. Men senare i veckan kanske???Apropå "finare" märken mat. Ja har en del saker som ja helst vill ha de dyrare alternativet. Tex fiskpinnar och hamburgare. Men som kyckling file och så går bra med tex eldorado. Men som sagt många billighets varor kan vara goda, men en del är vattninga och äckliga.
    Ok, så bra. Jag kan bara på onsdag oxå.
    JePaLuLi skrev 2009-03-17 09:03:36 följande:
    Det var som sagt i lördags. Vi skulle ha åkt dit eftersom de hade massa roliga jippon, men har ingen bil för tillfället
    Det var tur att ni inte åkte dit kan jag säga. Vi åkte dit men vände igen. SÅÅ sjukt mycket folk!! Det var världens längsta kö för att ens få komma in i affären o hela rondellen utanför var det kö i så man kom inte fram med bilen.
    Så kul är det inte att stå i kö med två barn o så bra priser var det ändå inte, några av de priserna finns nu oxå när de öppnar på riktigt imorgon.
    JePaLuLi skrev 2009-03-17 09:26:57 följande:
    Jaha, ja då var det nog lika bra att vi missade det. Tror inte abrnen hade uppskattat det
    Nä, det var så vi sa oxå. Dessutom skulle vi till busfabriken efteråt så Leo hade nog bara stått o tjatat
    JePaLuLi skrev 2009-03-17 09:37:27 följande:
    Vi fick ett blad om smygöppning den 14/3 med lite jippon och extrapriser.
    Det fick vi oxå. O uppenbarligen hade nästan alla andra oxå fått det

Några som vill träffas o fika imorgon, på stan, ikano eller hemma hos nån?

Familjetrollet skrev 2009-03-17 10:08:35 följande:
    då måste våran reklamutdelare struntat i all lämna det i ryd.förra veckan låg viss reklam slängd utanför porten!Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 09:56:39 följande: kan inte imorrn,sen så har jag störtblödning så man känner sig inte så fräsh direkt.har frågat om nån kan fika på fredag,kan ingen då?
    Jag skrev att jag ev kan, men då bara i en timme.
    Marayah skrev 2009-03-17 09:58:02 följande:
    Funkar för mej, hemma hos nån. Har inte så mkt pengar såhär innan barnbidrag.
    Jag kan ses vart som helst.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!