• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

åh såg precis att ja har bara en vecka kvar till nästa träff med bm

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja tillbringar dagen i soffan med två fega katter ja, dom ligger uppkrypna mot mig båda två å vill bli klappade hela tiden... Det är förådsröjning i huset idag så det har skramlat å bankat sen kl 8 i morse både i trapphuset å utanför så katterna vågar inte gå nära fönstret eller ytterdörren...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

mannen å ja ska sälja våra cyklar, när tror ni att det är lägligt att lägga ut dom på blocket... om nån månad va??

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-05 11:28:12 följande:
    Har förresten 100 dagar kvar nu till bf... längta!!!
    Ja har 86
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 15:30:07 följande:
    Suck, håller på o ringer skatteverket för att få personbevis för mina studier till hösten, men det är ju sååå lång kööö!!Imorgon kommer mamma hit o tar Vincent en stund så jag kan gå in på kunskapstorget o fylla i ansökan till studierna i höst.
    Jag har för mig att man kan beställa sånt på skatteverkets hemsida, har du kollat det?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 21:52:00 följande:
    Vi kan bilda klubb Min sambo ska jobba som dj imorgon kväll på Plaza här istan, han åker dock inte dit förren till 22, men ändå..
    å min gubbe står i dörren på Plaza i morron {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

kollade hms hemsida nyss på amningsbehåar... om man vill ha en från kupa E (D tillome, vilket inte är såå stort) så är lägsta omkretsen 80!! ja pröva en sån på stan igår å det är FÖR stort runt om dom är ju så sköna för övrigt (dom utan bygel) visst kilorna flyger på mig nu å jag lär ju lätt lägga på mig mer men tanken är ju att dom kilorna ska försvinna så fort som möjligt å ja tror knapast ja kommer behöva en bh som är två storlekar större än vanligt runt om spec länge... *Suck*

Ilandsproblem ja vet men vill inte slänga ut dyra pengar på nåt som bara ska användas några månader (om änns alls)...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 10:47:28 följande:
    solen skiner hemma hos mig!! ligger på balkongen i bikini o dricker pina colada virgin!!
    hehe vad trevligt, det är väll typ 40grader me va?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ugh ja ska träffa mina svärisar för första gången på måndag, PÅ EN BEGRAVNING {#lang_emotions_yell} 
    Inte nog me att det är läskigt nog att träffa föräldrar ja gör det när ja är som mäst utsatt...
    är helt övertygad om att ja kommer gråta på begravningen då ja är så jädra känslig i vanliga fall å nu är det ju ännu värre med alla hormoner, å ser ja ledsna människor så blir ja jätteledsen.

"HEJ det är jag som är er svärdotter, full av graviditetshormoner å storbölande på en begravning där ja inte äns träffat den avlidne... (mannens mormor)

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!