• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-06 10:57:13 följande:
    hahahaha ja ja inga problem, solen skiner, 38 grader i solen o friska havsvindar svalkar gott...
    ååå smak av havssalt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #697
    Ne bara amningsbh.. men ja ska ge det lite tid till...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #702
    hehe ja me för snart kan ja inte stänga min jacka men som ja skrivit tidigare så är ju varken Mars eller April förbi så nån vår kommer dröja dom är ju dom värsta månaderna... April kan va grymt lurigt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Nee tror allt ja går å lägger mig i ett oljigt bad med en bok...

Synd bara att ja blir rastlös efter tio minuter i badet

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-06 11:39:15 följande:
    Har inte kunnat stänga min jacka sen i slutet av december.. eller jag kan bara knäppa de tre översta knapparna... men tycker att den är så grymt snygg så vill inte byta jacka... varför byta något man trivs i. Det är en mammajacka, men den är som en vanlig jacka i storlek..
    ja har en rätt rymlig dunjacka ;-9 det är en stalljacka igentligen å dom är ofta lite rymligare så man får plats med extra kläder innanför..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Såå då har ja badat då... efter halva kapitlet i boken så blev ja rastlös men tvingade mig själv att läsa klart {#lang_emotions_tongue_out} Katten har legat i handfatet å intressant kollat på å magen stack upp över ytan

Asså jag tycker inte det är nå kul med en så lugn bebis i magen, när ja börja känna av henne så va det ju livat så gott som helatin å fram tills för ett par veckor sen så hoppad å dansade magen runt jättemycket ju... nu känns det som hon krafsar lite nertil på mig några gånger om dan å kanske max en spark mitt i natten nån gång   Inte äns kallt vaten får fart på magen...
    mannen tittar på mig med jämna mellanrum å suckar " är du orolig nu igen? Bm SA ju att det är trångt nu, å hon kan inte röra på sig heela tiden fattar du väll" osv... 
    Så till honom vill ja inte yttra mig längre för känne mig bara onödig då på nåt vis...

Det är ingen som har ett sånt där angelsound som man kan få låna, hur mycket kan man använda ett sånt?

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #728
    men vill inte du haden själv?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-06 12:54:35 följande:
    Tycker inte jag har någon användning av den nu, det är ju full rulle där inne så det räcker. Om du vill köpa den så kan du få göra det. Den är i bra skick. Har nog instruktionerna och kartongen liggandes här någonstans...
    nje köpa vill ja inte göra men tack ändå
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 12:55:22 följande:
    nej jag vet, känner redan nu att jag kommer få lida galet av detta inom snar framtid... ja bara lite folk, dricka, kanske tilltugg om man vill ha det o en bra rulle??
    låter najs men ja är så bekväm av mig så ja vill alltid ligga ner när ja kollar på film {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 13:18:06 följande:
    fötterna slänger man på bordet o kuddar till massor så man kan buffa ner sig ordentligt.. finns inget värre än att sitta 3 pers trångt i en 3sits soffa
    hehe jamen dåååså då är ja gärna på!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #740
    hehe ne skenet bedrar ibland som ja brukar säga
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!