Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

SmileyMalin skrev 2009-03-20 07:17:32 följande:
    jag kommer Men har aldrig träffat någon av er andra förut så ser du någon som irrar omkring med ett förvirrat uttryck så är det nog jag
    Jag har inte heller träffat någon av er innan.
    Jag kommer med en röd nejlika i skjortkragen... ;)

*skoja*

Nä vars, jag är rätt så svartklädd. JennyoPatrik kanske känner igen mig!? Jag har iaf sett bilder på henne genom hennes fantastiska blogg.

Väl mött!
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Ja, det var mycket trevligt att träffa er. =D
    Kul att se alla glada barn också... samt att jag fick gosa med Linus.

PS Det blev ingen bio, mest på grund av att det inte fanns något som R ville se.

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-20 18:21:30 följande:
    Undrade just vad du gjorde hemma Då får ni mysa hemma istället. Hoppas att vi kan ses snart igen!
    Givet! =D
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-20 18:25:14 följande:
    Tack tack för en trevlig eftermiddag. Molly somnade inte alls.. och sover inte ny heller.. hon sitter i soffan och äter upp mina nypoppade popcorn... =) Själv är jag dööötrött... Graviditeten tar verkligen all min energi nuförtiden. Räcker inte att man sover lite längre på morgonen utan man behöver nog några timmar kvällstid också. Sambon hade redan åkt iväg på fest med jobbet när jag kom hem så honom lär man ju inte se till idag. *gäsp*
    Aj, då, jag som tyckte Molly höll igång bra med både Lucas och Nellie.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-20 18:59:00 följande:
    Haha, fast hon lär väl somna snart istället får man ju hoppas... gav henne en flaska med varm mjölk nu.. det brukar hon blir lagom lullig av... men hon får gärna sitta uppe någon timme till så sover hon lite längre imorgon istället.
    ingen mamma säger inte nej till sovmorgon, såklart.
  • Apipoulai
    JennyoPatrik: Är så imponerad att du redan fått upp bilderna i BDB. Jag har inte ens tänkt på kameran sedan jag kom hem.
    Kanske inte så konstigt att min BDB inte blir uppdaterad lika frekvent som din...hmm.
  • Apipoulai

Någon dansar ikapp med Let's dance på tv... jag säger inte vem. ;)

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-20 20:43:29 följande:
    Jag tror det är R
    Hahaha, han är iof rolig när han dansar. En spelevink utan desslike. :)
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-20 20:50:47 följande:
    Tror också på R, för han är ju ute å roar sig med jobbet ikväll =D Han hade åkt när vi kom hem.. så nu sitter man å undrar när han kommer dyka upp på sin cykel. Antagligen imorgon sa han när jag frågade honom på mobilen.
    Men beakta att "imorgon" inträffar redan klockan 00:00. :)
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-21 13:15:31 följande:
    Tänkte bara tala om för er intresserade att jag fortfarande är på sjukhuset. Kommer dock få åka hem om en stund. Jag mår sådär, ont i magen och trött.Tur att det finns morfin Ska bli skönt att få komma hem och gosa med mina älsklingar!Hoppas allt är bra med er andra!
    Trevligt att höra av dig från sjukbädden. Förstår att det känns "down under", det är ju inte ett litet ingrepp de gjort.
    Massor med krya på dig kramar!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!