• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

PaWaw ja hann först

Tack för idag tjejer (å karlar) nu ska ja viiila mig i soffan då ja e helt trött av solen

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

hehe mannen slockna i soffan han men ja ligger å kollar på film å njuter av att va varm i kroppen

• Fru T

Ja juste Jenny ja testar gärna det där rosenbladste´t vi kom ju av oss lite där...

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-02 19:20:06 följande:
    Inte jag heller, men jag gjorde som det stod... ska se om jag missat nåt...
    Ja vet inte men ja tror att det bara funkar om man lägger upp det i en tråd (startar en omröstningstråd asså..)
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 19:25:55 följande:
    Ska han jobba ikväll? Stackarn, förstår att han är helt slut Själv är jag jättefrusen istället. Tycker det är jättekallt helt plötsligt. Solfrossa kanske!? Absolut! Då ska du få det! Vi får försöka ses snart så du kan börja dricka, från v. 34 kan man börja Jag hade bla jättelite avslag efter att jag druckit det så det skadar ju inte att prova
    Får försöka få till en fika eller nåt nån da då ja går ju in i 37 i morron
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-02 19:30:49 följande:
    Ehum, hur då? Har du testat själv?
    ja startade en omröstning för ett tag sen, man startar en ny tråd å väljer omröstningstråd istället för diskutionstråd å då kan du välja din omröstning så den hamnar där..
    Apipoulai skrev 2009-05-02 19:35:22 följande:
    Det var h**te vad den börjar sparka hårt och mycket nu då. Inte behagligt längre. :(
    Hur långt gången är du? ha hade heeelt missat att du me ska ha
  • Fru T

Å japp han jobbar ikväll me men det är ju bra krogen så det är inte så farligt..

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 19:45:52 följande:
    Ojoj, då får vi skynda Jag har inga planer nästa vecka vad jag vet!På tisdag ska jag prova brudklänningen igen, men det blir på kvällen när P har kommit hem.
    min bror fyller 20 på onsdag så då ska vi till sörpig på eftermiddan å så bm på em på torsdag men annars ingenting...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 21:33:08 följande:
    Jag har massor kvar så det räcker nog åt er båda Jag visste Patrik tyckte också att det var supertrevligt och ser fram emot nästa dejt De ska väl få sin revansch
    klart dom ska få revansch men vi ägde ju ganska stort
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 21:58:21 följande:
    De hade Wille och Lucas så de hade allt förstärkning
    Ja eller hur å dom hjälpte dom ju massor, spec wille när han skulle springa iväg me kungen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!