• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

BRUN helt klart .-D ja hade velat ha en brun vagn men nu blev det en svart eftersom den va så nersatt...

Ja har fått tillbaka den där molvärken nu å nu är den mer "intensiv" å lite ondare men fortfarande mer obehaglig än ond, är så svårt å veta när det gör ONT tycker ja när man inte vet vart taket ligger å dessutom har en ganska hög smärtgråns (även om ja kan va bra på att gnälla över Små blåmärken) den är lite mer tillofrån å inte "helatiden" som den vartit förut.. Dessutom är tarmen TÖMD två ggr på kort tid (ursäkta detaljerna)

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Funderar på om man skulle försöka överlista mannen (å mig själv me för den delen) å försöka få till lite vuxen lek

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 20:34:47 följande:
    Det tycker jag!Jag tror inte han är svårövertalad Det är bara 13 % chans/risk att det blir en till kille efter två st, så jag gissar på en flicka
    Vi får väll se, ja tro vi har glömt bort hur man gör, ja vet ju inte änns hur det här gick till *tittar ner på magen*
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 20:39:21 följande:
    Hehe! Det är som att cykla, har man en gång lärt sig så går det på rutin
    Ja så e det nog
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-03 21:25:57 följande:
    Du ser lite framtung ut. ;) Snart kan den inte växa mer, då spricker den. *fnissa*
    hehe ja det är mer magen som lever med mig å inte tvärtom, den lägger sig fint i knät när ja sitter ner {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-03 22:36:08 följande:
    Idag var vi på Babyproffsen i Nrk, den affären var ju mycket mysigare än här.Var även en sväng in på Babyland, snacka om försäljare. Klämde lite på en briovagn, sen fick jag en fulldemo fast jag inte ens tyckte den var snygg i första läget, men han greppade inte kroppsspråket och hintarna om att vi nog inte var intresserade av just den. MEn han fortsatte med sin monolog. ;) Han var trevlig iaf. Hellre någon som bryr sig om sina kunder än skiter i dem.
    Jag ska till Bp i Norrköping i morron, visst är den mycket trevligare än den här.. här skulle man kunna gå omkring i en timma utan att nån fråga om man behövde hjälp.. dessutom har dom ett större utbud

Ska te mormor å sy lite så då passar ja på å så ska ja köpa schampo me eftersom ja köper det billigare i nkpg...

Nehepp nu har det sluppit ner ytterligare en pizza...

... i mannens mage, ja valde sallad idag ja nu blire nog nån film i sängen.. elle iallafall i liggande läge för ja kom preis på att vi inte har nån dvd i sovrummet längre för den har vi fått flyta ut till v rumet då den ena paja...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 16:46:50 följande:
    god morgon igen...Ja klöks är samma som att få kväljningar, kan nog vara ett öschötskt uttryck men hörde det första gången i Västergötland faktiskt..Sanna. Tack gumman.Mår lite bättre nu, vi sov i över 3 timmar jag o wille som för den delen börjar bli bättre med, får behålla lite vätska o intresserr sig för mat igen (håller tummarna).Jenny, har en superbra husmorstips-bok som jag ska kolla i... tydligen ska även några persiljekvistar hjälpa för att hålla dom borta..
    Säger klöks i Småland me
  • Fru T

Haha min mage gjorde ifrån sig världens roligaste ljud för en stund sen, det lät som en bubblande raaaap ungefär Ja stod i badrummet å Tedde hörde det ända till v-rummet

Idag har ja vart hos mormor å sytt klart örngotten så nu kan ja bara luta mig bakåt å invänta bebis ALLT är klart..

Ja förutom det där jädra solsyddet vi ska ha till vagnen som dom aldrig får hem på BP...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!