VI från Linköping Del 3!!!!
Nää, skall ta å gå å sova nu, innan jag somnar i fåtöljen.
Nää, skall ta å gå å sova nu, innan jag somnar i fåtöljen.
Jag mådde aldrig illa med Molly och de säger ju att hon är väldigt smart på dagis i alla fall. Hon byggde ju med klossar långt innan de andra och så.. sen om det betyder något det vet jag inte. Men jag mådde som sagt aldrig illa med henne så hon borde ju vara jättekorkad egentligen.
Kan säga att det var rätt trevligt uppe på förlossningen igår kväll.. Bland alla nyfödda bebisar och skrikande mammor =D Nästan så man önskade att man själv var delaktig.
Samma här, man skall nog inte förvänta sig för mycket från början. För det blir ju aldrig som man tänkt sig =D Men den här gången så skall det funka med amningen. Jag menar, varför skall jag dras med mina stora bröst om inte amningen skall funka åtminstone en gång. Och vem vet man kanske inte blir gravid mer.
Oj, här kostade det inget. Vi begravde Arwen på skogskyrkogården i Kalmar.
Är det normalt att man svullnar upp en massa nu. Min barnmorska kände knappt igen mig idag (och då sågs vi ju i måndags senast). Visade sig att jag gått upp 4 kilo sedan dess. Så hon ringde upp till förlossningen direkt och frågade om hon kunde släppa mig. Sen pratade vi om vändningsförsök, men hon trodde inte de gjorde det på mig utan att det blir snitt inom kort. Jahopp...
Ja, jag som hade hoppats på att få föda vaginalt för en gångs skull. Men nej, så blir det antagligen inte =( Blir ledsen bara jag tänker på att allt skall gå emot en hela tiden. Sen fattar ju inte sambon något heller. Han tycker jag skall vara hemma och ta hand om allt här hemma medans han jobbar. Sen att Molly är sjuk, det är mitt ansvar. Men nu fick han minsann stanna hemma för det orkar inte jag med. Mina fötter sväller i alla fall, för jag får knappt på mig mina stödstrumpor längre.
Ja, de pratade om det också... Det har inte hänt så mycket sedan sist. Proverna visade normalt så i övrigt verkar jag ju må bra. Bara blodtrycket som är åt skogen 173/110 idag hos BM.