VI från Linköping Del 3!!!!
Ja, BM trodde inte de tog upp vändning med mig ens pga att jag har HF nu. De vill inte förvärra allt i nuläget. Annars så skulle de göra det nästa vecka. Men skall in på söndag och kolla.
Ja, BM trodde inte de tog upp vändning med mig ens pga att jag har HF nu. De vill inte förvärra allt i nuläget. Annars så skulle de göra det nästa vecka. Men skall in på söndag och kolla.
Han fattar nog, bara han som spelar korkad...
Ja precis. Sen i och med att jag har lite fostervatten också så kan det vara riskabelt. Så jag får nog ta upp det på söndag.
Barnmorskan undrade om jag inte kunde skicka honom till henne så hon kunde få prata vett med honom.
Gärna!
Haha.. jomen visst. Tror inte han får mer ledigt från jobbet nu. Han har så mycket minusflex redan efter att han tvingats vara hemma med Molly å vabba nu.
nackdelen med piercingar när man är gravid.. sen finns det ju de som poercat sig i bröstvårtorna och det brukar ju stå härliga till när man börjar läcka bröstmjölk.. kan ju spruta åt alla håll...
Det är nog 30-årskrisen som börjar ge med sig... han blir ju 30 den 24e maj.
Fast jag har bra flöde och allt prover har visat på normalt.
Men skulle det hända något så skall jag komma in direkt. Men så länge man mår bra så... går ju på kontroll varannan dag.