Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:24:01 följande:
    Hej på er! Nu har vi flyttat klart och fått upp det mesta. Det enda som fattas är saker som ska upp på väggarna   Allt har gått som en dans! Vi är verkligen supernöjda med lägenheten, tapeterna är såå snygga Just ja, vi har ju städningen av förra lägenheten kvar, mindre roligt. Men vi har börjat så det är inte så mycket kvar. Idag var vi till tornby och köpte en ny säng till Nathalie, hon sover i den nu hon blev så glad för den Får hoppas bara att hon inte trillar ur den! Hoppas ni andra mår bra!
    Vad härligt att vara på plats!
    Lucas fick ju sin nya säng i ettårspresent och han är såå stolt när han sover i den
    Vad kul att hon fått en ny säng!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:30:47 följande:
    Vi köpte en sån här: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69847510
    Vad fin den var! Jag älskar Leksvik serien. Vi har spjälsängen i den.

Lucas har ju sin racersäng

Lucas säng
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:36:27 följande:
    Racerbilen är ju jättefin Jag älskar också den serien, alla hallmöbler (skohylla, kista och byrå) är i den serien och likaså vårt sovrum (säng, sängbord, byrå och så Nathalies säng )
    Tack, jag tycker den är supermysig. Blir en likadan till Linus sen
    Ja vi har tv-bordet och tv-bänken. Vet inte om vi har nåt mer Men fint är det!
  • JePaLuLi

Vilka fina magar ni har -)
    Gissar att det blir TVÅ töser till här i tråden inom snar framtid

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-10 20:12:42 följande:
    Shit, ska man bli sådär stor...jag börjar ångra mig... ;)
    Du kommer ångra dig mååånga gånger i framtiden
    Men det går över fort
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-10 20:21:44 följande:
    Sen är man ju två att ta hand om barnet, men magen måste jag ju bära själv...:/
    Sant. Fast man är ju ändå två, det finns alltid saker som pappan kan göra för att avlasta och hjälpa till.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-10 20:34:41 följande:
    Tror du man gör det? Rörelseförmågan försämras ju markant med en bula på magen. Jag vill speal fotboll ju och det går ju verkligen inte med en sådan.
    JA, man saknar magen massor. Men jag fick ju äta upp det ganska snart så jag saknar den inte ett dugg nu. Jätteskönt för jag slipper vara avundsjuk på alla som är gravida nu och det är många!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-10 20:53:59 följande:
    Nä, men förutom den då. För jag har läst att man inte har mens när man ammar heller. Stämmer det, ni som har barn?
    I början har man ingen mens, men sen kommer den ju, trots att man ammar. Jag fick ju aldrig nån efter Lucas, men nu kom den efter 4 månader. Sen försvann den igen visserligen. Inget jag gråter över direkt
    Amning är absolut ingen garanti för att man inte kan bli med barn som många verkar tro. Man vet ju aldrig när ägglossningen inträffar...
  • JePaLuLi

Appropå avslag så hade jag nästan ingenting. Men så drack jag mitt hallonbladste flitigt också

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-10 21:40:06 följande:
    appropå blod så tror ja min slempropp börjat släppa
    Åh spännande! Fast den kan ju gå flera veckor i förväg visserligen. Min bm förklarade det ganska bra, hon sa att när det bara är slem kan det dröja ett bra tag, men när det börjar bli blod i den så närmar det sig. Har du blod i?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!