Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-05-12 20:18:13 följande:
    haha precis,och det kommer heta det oxå.hoppas ni har haft en bra dag.mår lille sonen bättre nu?
    Det har varit en lugn dag idag. Nu på eftermiddagen så fick han lite krafter och började skratta och "prata" igen. Känns så skönt, tack för din omtanke!
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-12 20:25:08 följande:
    Vad duktig Elin är snart springer hon ja det ska bli kul med dop Jag kommer troligen sjunga en sång själv har nästan bestämt mig för en sång men är inte helt 100 än
    Oj det var modigt! Jag har inga problem med att prata inför folk, men sjunga skulle jag inte ge mig på. Vill ju inte skrämma de stackarna som kommer
    Ändå sjöng jag i kör när jag gick i skolan och var hyfsat duktig, sen försvann det
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 20:45:01 följande:
    skönt att han blev bra snabbt igen.här längtar man till helgen då det ska rensas för fullt på kolonin.får se om vi hinner med skäggetorpsdagen.jag försökte få maken och barnen att vi ska gå dit,men maken tvärvägrade för en gångs skull.han brukar inte vara den som säger nej till långpromenader.så han får skylla på sin förkylningvem tror ni vinner på lördag i eruovision?jag har inte sett de andra bidragen än så jag har ingen aning om vem som är bra i år.stora tösen ska sova över hos en kompis då.så då läre denna familj få det skoj.för våra barn tillsammans är lika med icke sovande barn*skratt*
    Vi tänkte också kolla vad det är för nåt. Det lät roligt iaf
    Jag har ingen aning, men alla gissar ju på Norge så jag gör väl också det då
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 20:52:55 följande:
    ja det säga att norge och grekland har jättebra låtar i år.jisses vad fort denna dag gick.imorgon ska vi vara på tösens skola som ska har nått jippo i varje klass.hoppas vädret blir bra imorgonframöver får vi ta en grillkväll tillsammans,eller vad säger ni tjejer?
    Det tycker jag absolut.
    Låter jättetrevligt!
    Nu ska jag kramas med kudden. Natti!
  • JePaLuLi

Jag ska på blomsterkonsultation idag. Det blir spännande! Jag gillar egentligen droppformade brudbuketter, men eftersom jag är kort så kommer hon avråda från det. Har ingen aning om vad jag vill ha, men de har väl säkert en massa förslag.
    Hoppas att pojkarna har somnat då

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-05-13 08:47:20 följande:
    Nu bär det iväg till sjukhuset! Hoppas nu att allt går som planerat - så hör jag av mig igen sen när jag kommer hem ikväll. Hej då tjejer!
    Lycka till!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-05-13 08:49:12 följande:
    Droppformade bukettter är jättefint. Det ville jag ha men så bidde det inte.
    Nä jag får se vad de hittar på
    De tycker ju inte att man ska ha det om man är kort eftersom det tar bort så mycket av klänningen...
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-13 11:26:27 följande:
    Funderat på någon speciell sorts blomma och färg?
    Nja, jag är öppen för alla förslag
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-13 11:40:25 följande:
    Ja tycker den här är så grymt fin å det är nog en sån ja haft om vi gift oss kyrkligt.. znogge.files.wordpress.com/2008/06/brudbukett...
    Ja den där är jättefin, har funderat på nåt sånt fast med röda rosor.
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-05-13 11:40:32 följande:
    Jag hade solrosor i min bukett.Jag solrosor.
    Har du nån bild?
    Jag älskar orkidéer men de är ganska dyra.
  • JePaLuLi
    Cia80 skrev 2009-05-13 11:44:19 följande:
    Familjetrollet, Är ute i sista minuten och frågar, så jag förstår att man redan har planer.Vi kan väl höras om fredag?
    Jag skulle gärna gå till trädgårdsföreningen visserligen, men vet inte hur lång tid det tar med blommorna osv...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!